Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@09:20:48 GMT

فتنه های اخیر چهره شوم دشمنان را آشکار ساخت

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۶۵۱۴

فتنه های اخیر چهره شوم دشمنان را آشکار ساخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حبیب دباغی افزود: در این فتنه، دشمن مشکلات اقتصادی را بهانه خود قرار داد به طوری که مشابه همین فتنه را چند سال پیش در کشور سوریه رقم زد و به نوعی از اهداف اصلی داعش بود، که از جان گذشتگی مدافعان حرم، این قضیه را منهدم و به طور کلی محو کرد.

وی با اشاره به اهداف دشمن از سرنگونی این انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر توطئه دشمنان بیش از پیش شده و با هرگونه فشار؛ اعم از تحریم ها، به انزوا کشیدن، برجام، و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می خواهند این کشور را نابود کنند، که با عنایات خداوند متعال و منویات مقام معظم رهبری، ملت ایران همیشه بیدار بوده و با حضور خود در همه صحنه ها، به خصوص راهپیمایی 22 بهمن ماه، جواب دندان شکنی به دشمنان این انقلاب دادند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرلند: اسرائیل در حال استفاده از قحطی به عنوان یک سلاح جنگی است

ایرلند به دلیل آنکه سال‌ها تحت ظلم و ستم انگلیس قرار داشته است، همواره به عنوان بزرگترین حامی مردم فلسطین در اتحادیه اروپا شناخته می‌شود. جنگ غزه بار دیگر نشان داد مقامات دوبلین برخلاف سایر کشور‌های غربی، همچنان بر باور‌های بشردوستانه خود استوار هستند. 

به گزارش الجزیره، مایکل مارتین، وزیر خارجه ایرلند امروز (دوشنبه) با انتقاد از عملیات نظامی گسترده رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و کشتار غیرنظامیان در غزه گفت: اسرائیل در حال استفاده از قحطی به عنوان یک سلاح جنگی است. 

وی در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: اقدام اسرائیل در جلوگیری از ارسال کمک‌های آنروا به شمال غزه کاملا غیرقابل پذیرش است. در مورد دسترسی بشردوستانه به غزه آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل کاملا شفاف اعلام کرده است که مسدود کردن ارسال کمک‌های بشردوستانه یک اقدام غیراخلاقی آشکار است. 

این پیام می‌افزاید: استفاده از قحطی به عنوان یک سلاح جنگی نقض آشکار قوانین بشردوستانه بین المللی است. 

آنتونیو گوترش ساعاتی قبل با اعلام نگرانی از خطر قحطی زدگی در غزه، خواستار ارسال کمک‌های گسترده بشردوستانه به این باریکه به ویژه به مناطق شمالی آن شد. 

برخلاف قطعنامه امروز شورای امنیت که خواستار ارسال بدون مانع کمک‌های بشردوستانه به غزه شده است، مقامات صهیونیست از تصویب این قطعنامه خشمگین هستند، به ویژه آنکه این قطعنامه موفق نشده است استقرار آتش بس و ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه را مشروط به آزادی اسرای صهیونیست کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳؛ هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم....
  • محکومیت جنایات اخیر در بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان غزه
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • جزئیات پهپاد انتحاری ساخت ایران
  • چرخ توسعه سیستان و بلوچستان ازمسیر احداث بزرگراهها می‌گذرد/ ساخت بزرگراه ها شریان توسعه اقتصادی پهناورترین استان کشور
  • ایرلند: اسرائیل در حال استفاده از قحطی به عنوان یک سلاح جنگی است