Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

این کنگره از ساعت 14 ظهر روز پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه در محل سالن هلال‌ با سخنرانی نماینده عالی دولت در استان زنجان افتتاح خواهد شد.

فریدون خادم‌پیر اظهار داشت: در این کنگره شخصیت‌های برجسته علمی، سیاسی و فرهنگی همچون حجت‌الاسلام مجید انصاری، مهندس هاشمی، آیت‌الله غرویان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این کنگره یک روزه بوده و از ساعت 14 تا 18 برگزار خواهد شد، پیگیری توافقی با شورای شهر و شهرداری زنجان هستیم که یکی از خیابان‌های اصلی این شهر نیز به نام یار دیرین امام و رهبری، مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این روز نام‌گذاری شود. 

دبیر اجرایی نخستین کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از عموم مردم و علاقه‌مندان دعوت کرد تا در مراسم نخستین  کنگره فقدان آیت‌الله هاشمی حضور به‌هم رسانند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد

قلب، کبد و دو کلیه محمدعلی بمانی جوان ۲۳ ساله رفسنجانی که ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ طی یک سانحه تصادف در جاده کوثرریز رفسنجان دچار مرگ مغزی شده بود، امروز طی یک عمل جراحی در بیمارستان رفسنجان برداشت شد.

قرار است، قلب این جوان برای اهدا به تهران و کبد و دو کلیه به شیراز منتقل ‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • (تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم