Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@21:39:24 GMT

رییس صداوسیما ٢٢ بهمن ٥٧ کجا بود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۶۸۲۴

رییس صداوسیما با حضور در استودیوهای پخش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی که به‌ صورت زنده راهپیمایی گسترده مردمی در روز 22 بهمن را پوشش می‌دادند از زحمات کارکنان رسانه ملی برای پوشش لحظه‌ به ‌لحظه" نمایش تماشایی مردم ایران"، قدردانی کرد. آفتاب‌‌نیوز : رسانه ملی در بازدید از استودیوی شبکه رادیویی جوان برای دقایقی میهمان برنامه زنده این شبکه رادیویی شد و  با بیان اینکه مردم ایران اسلامی، هوشیارانه، زیبا، پرشکوه و پرحجم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کردند گفت: مردم ایران به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و هر چه باشکوه‌تر و باصلابت‌تر در سراسر کشور، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس رسانه ملی در پاسخ به سوال مجری این برنامه که پرسید "22 بهمن 57 در چنین زمانی کجا بودید "با اشاره به دوران زندانی بودنش در رژیم پهلوی گفت: در شب‌ها و روزهای منتهی به 22 بهمن، درگیری‌ها در حوالی زندان قصر بسیار زیاد بود تا جایی که صدای شلیک گلوله‌ها در اطراف زندان را کاملا می‌شنیدیم. رییس رسانه ملی افزود:با توجه به اینکه ورود اطلاعات به داخل زندان قطع شده بود و عملاً برج‌های دیدبانی هم مختل شده بودند، حوالی ساعت 11 ظهر روز 22 بهمن، با همکاری سایر زندانیان، درب را شکستیم و وارد حیات اصلی زندان قصر شدیم.
به گزارش ایسنا، علی عسکری به بازدید شب قبل خود از زندان سابق قصر اشاره و تصریح کرد : در بازدیدی که شب گذشته از محل زندان قصر که این روزها به باغ‌موزه تبدیل شده، داشتم، یاد و خاطره آن روزها، دوباره برایم زنده شد.
رئیس رسانه ملی همچنین با توصیه به جوانان به‌ویژه مخاطبان رادیو جوان به کار و تلاش مضاعف و امیدواری به پیشرفت‌های کشور تصریح کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، 12 نقطه حلبی‌آباد در تهران وجود داشت اما امروز، تهران به یکی از شهرهای پیشرفته  جهان تبدیل شده و در کشور نیز، پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده است اما این کافی نیست و باید با امید و تلاش، آینده بهتری برای ملت ایران رقم بزنیم.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان صبح امروز دوشنبه در بدو ورود به پاکستان با «محمد اسحاق‌دار» وزیر امور خارجه این کشور که برای خوش‌آمدگویی در هتل محل اقامت رییس جمهور حضور یافته بود، دیدار کرد.

رییس‌جمهور در این دیدار روابط دو کشور را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل‌ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود، روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.

آیت‌الله رییسی با بیان اینکه اگر همه کشورها و ملل اسلامی با یکدیگر وحدت داشتند، رژیم صهیونیستی نمی‌توانست تا این حد به فلسطینیان مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع غزه ظلم کند، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کنند، لذا در برابر راهبرد دشمن برای تداوم اختلاف میان امت اسلامی، راهبرد ما وحدت است.

«محمد اسحاق‌دار» نیز در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به رییس جمهور، رهبری جمهوری اسلامی ایران برای امت اسلامی به خصوص در مسئله فلسطین را حائز اهمیت ویژه دانست و تصریح کرد: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد.

وزیر امور خارجه پاکستان ضمن اعلام آمادگی کشورش برای همکاری‌های گسترده و سازنده با ایران خاطرنشان کرد: امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و تقویت همبستگی دارد.

کد خبر 6085360

دیگر خبرها

  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • ایران نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • سربلندی رسانه ملی در پوشش رسانه‌ای عملیات «وعده صادق»