Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا روز يکشنبه دوباره گفت: برنامه جامع اقدام مشترک «برجام» بدترين توافق است.
ترامپ پيشتر نيز بارها بر خلاف مواضع طرف هاي ديگر برجام (بريتانيا، فرانسه، روسيه، چين، آلمان و اتحاديه اروپا)، برنامه جامع اقدام مشترک را توافقي وحشتناک و بد خوانده بود.
رئيس جمهور آمريکا با ادعاي اين که اين توافق تنها منافع ايران را تامين مي کند خواهان تغيير مفاد برجام و يا درصورت امکان لغو آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«فدريکا موگريني» مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا و ديگر طرف هاي برجام اما بارها با تاکيد بر اين که «برجام» متعلق به جامعه بين المللي است خاطر نشان کرده اند، اين توافقي نيست که دوجانبه تنظيم شده باشد و بتوان تغييري در آن اعمال کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، «دونالد ترامپ» در گفتگو با روزنامه صهيونيستي «اسرائيل هيوم» همچنين از اقدام اخيرش در به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي دفاع کرد و گفت: واشنگتن همواره در کنار اسرائيل است.
رئيس جمهور آمريکا افزود هرگز از تصميم خود درباره قدس پشيمان نيست و نخواهد شد.
«ترامپ» ششم دسامبر 2017 با وجود مخالفت هاي گسترده منطقه اي و جهاني اعلام کرد: واشنگتن، قدس را به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي به رسميت مي شناسد.
اين در حالي است که مجمع عمومي سازمان ملل متحد، 21 دسامبر 2017 قطعنامه حمايت از قدس را با 128 رأي موافق، 9 رأي مخالف و 35 رأي ممتنع به تصويب رساند. براساس اين قطعنامه، سازمان ملل متحد، قدس را به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي به رسميت نخواهد شناخت.
شهر قدس که مسجدالاقصي نخستين قبله مسلمانان را در خود جا داده، بخش لاينفک فلسطين و از مهم‌ترين اماکن سه گانه مقدس اسلامي به شمار مي‌آيد.
قدس از سال 1967 در اشغال اسرائيل است.117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند