Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@17:19:26 GMT

اسپالتی: این برد را به هواداران اینتر تقدیم می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۶۹۰۷

اسپالتی: این برد را به هواداران اینتر تقدیم می‌کنم

سرمربی اینتر از شکسته شدن طلسم پیروزی تیمش ابراز رضایت کرد. ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان پس از برتری تیمش مقابل بولونیا  و پایان دادن به  8 بازی متوالی بدون برد از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

او در پایان بازی گفت: 3 امتیاز مهم را کسب کردیم و این برد را به  هواداران که در روزهای سخت همراه ما بودند، تقدیم می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوباره بیش از 50 هزار نفر به  ورزشگاه آمدند و  نشان دادند حامی ما هستند. بیرون آمدن از شرایط سخت برای هیچ بازیکنی آسان نیست. ما تحت فشار هستیم زیرا برای رفتن به لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگیم  و پس از نیم فصل اول فوق العاده، توقعات از تیم بالا رفت. لحظات سختی را سپری کردیم و اختلافاتی وجود داشت.

 او در ادامه افزود: باید بدون از دست دادن تعادل ، کیفیت خودمان را کمی بالا ببریم. مقابل بولونیا نمایش خیلی خوبی داشتیم. از حریف پیش افتادیم و گل آن‌ها از روی بدشانسی ما حاصل شد. در نیمه دوم خوب ظاهر شدیم. با وجود از دست دادن متعدد توپ،  موقعیت چندانی به رقیب ندادیم. با توجه به شرایط فعلی، نمایش خوبی داشتیم. بازیکنان کارهای مورد درخواست من  را انجام می دهند.  به خودمان سخت گرفتیم و تلاش کردیم کمی کیفیت نشان دهیم.  اولین شخص زیرذره‌بین باشگاه هستم.به همین خاطر نهایت تلاشم را به کار می‌بندم.

 انتهای پیام/ 

 

R7879/P1361/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس

هاکان سرانجام در شهر میلان به اسکودتو رسید اما این قهرمانی با پیراهن اینتر به دست آمد.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. هاکان چالهان اوعلو که برای فتح اسکودتو از میلان جدا شد و به اینتر پیوست، سرانجام در سومین فصل حضور خود در اینتر موفق به قهرمانی در سری آ شد. هاکان با انتشار یک تصویر معنادار در اینستاگرام، این قهرمانی را جشن گرفت. در این تصویر او بدون توجه به شعارهای هواداران میلان که هاکان را خائن و دلقک صدا می زنند، کاپ اسکودتو را در آغوش گرفته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است