Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@11:17:22 GMT

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن/عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۷۱۱۶

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن/عکس

به گزارش افکار نیوز ؛ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن به "سحر دولتشاهی" برای بازی در فیلم های "عرق سرد و چهارراه استانبول" رسید.

 سحر دولتشاهی پس از دریافت سیمرغ بلورین  ضمن تشکر از مصطفی کیایی برای اعتماد دوباره به او و ذکر این که جای او در مراسم خالی است، گفت: هر پنج بازیگر اصلی فیلم «عرق سرد» نامزد شده‌اند، عجب کارگردانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. او اظهار امیدواری کرد جشنواره فجر جشنواره واقعی سنیمای ایران باشد و محل تجدید دیدار هنرمندان با هم و این که از کارهای هم کیف کنیم و دلخوری‌ها کم‌تر باشد.

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره استفاده نادرست از دارو‌های گیاهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­، علیرضا رستمی با اشاره به استقبال مردم از دارو‌های گیاهی و مکمل گفت: استفاده نادرست از فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل می‌تواند تهدیدی برای سلامت مصرف کنندگان باشد از این رو آگاهی از عوارض و نحوه کاربرد این دارو‌های گیاهی یا تداخل آن‌ها با دارو‌های شیمیایی ضروری است.

سرپرست اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با تاکید بر ضرورت مشاره استفاده کنندگان گیاهان دارویی با پزشک داروساز افزود: برخی مکمل‌ها و حتی دارو‌های گیاهی از مبادی غیررسمی وارد کشور و در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی برای مصرف آن‌ها تبلیغ می‌شود که استفاده آن‌ها ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشد.

علیرضا رستمی گفت: هم اکنون بسیاری از دارو‌های مکمل و نیروزا‌هایی که در بازار سیاه دارویی ایران وجود دارد، حاوی ترکیبات خطرناک و دارو‌های شیمیایی همچون کورتون‌ها هستند از این رو به شهروندان بویژه جوانان توصیه می‌شود مکمل‌های مورد نیاز خود را فقط داروخانه‌ها تامین کنند.

سرپرست اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو افزود: دارو‌های غیرمجازی که برای چاقی استفاده می‌شود نیز می‌تواند دارای عوارض طولانی مدت مانند دیابت و پوکی استخوان، آکنه‌های پوستی، زخم وسیع دستگاه گوارش، ضعف عضلانی و مشکلات پوستی باشد.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره استفاده نادرست از دارو‌های گیاهی
  • ضیافت افطاری ساده و پذیرایی از روزه داران در سیمرغ + تصاویر
  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • (ویدئو) کار سحر دولتشاهی و پیمان معادی به دعوا کشید!
  • آمپول‌های نوروبیون و ب کمپلکس؛ خوب یا بد؟
  • مشخصات بهترین قرص پوکی استخوان و تقویت مفصل
  • ۷ نفر در حوادث جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • ۷ کشته در تصادفات رانندگی در خوزستان
  • جان باختن ۷ نفر در تصادف در خوزستان
  • مصرف زیاد این ویتامین باعث نارسایی کلیه میشود!