Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@19:05:44 GMT

سقوط پاراموتور در مازندران و مرگ خلبان

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۷۵۲۵

 ذکریا اشکپور عصر یکشنبه با ارسال گزارشی برای رسانه ها، افزود که این حادثه حوالی ساعت ۱۵ امروز یکشنبه در سرخرود شهرستان محمودآباد در منطقه مرکزی مازندران رخ داد.

وی گفت که تکنسین‌های اورژانس پس از دریافت پیام وقوع این حادثه به منطقه ساحلی درویش آباد در سرخرود عزیمت کردند ولی خلبان پاراموتور هنگام اصابت به زمین جان باخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی اورژانس مازندران توضیح داد: در این حادثه خلبان ۲۵ ساله پاراموتور به دلیل سقوط از ارتفاع و ضربه شدید به سر قبل از حضور تیم اورژانس فوت کرده بود.
 

پاراموتور وسیله‌ای متشکل از پاراگلایدر و موتور مخصوص جلو برنده است که به صندلی خلبان نصب می‌شود. پاراموتور متشکل از یک قاب و ترکیبی از موتور، ملخ، صندلی یکپارچه و قفس است و به وسیله یک دستگیره کوچک که در دست خلبان قرار می‌گیرد، کنترل می‌شود.

این وسیله در گروه وسایل پروازی فوق سبک یا هواپیماهای فوق سبک قرار می‌گیرد و چون جزو ورزش‌های هوایی محسوب می‌‌شود نیاز به باند پرواز ویژه جهت فرود و برخاستن ندارد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند و پژو در روز جمعه در محور بروجن-سورک باعث مصدومیت ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی