Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@20:52:03 GMT

5 شهر مازندران میزبان 12 شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۷۷۵۴

5 شهر مازندران میزبان 12 شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار«عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از مراسم تشییع و تدفین 12 شهید گمنام در 5 شهر مازندران خبر داد و گفت: این شهدا در ایام فاطمیه دوم در شهرهای محمودآباد، قائمشهر، سیمرغ، ساری و بابل تشییع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شهدا ساعت 15 بعد از ظهر دوشنبه 30 بهمن از مسیر جاده فیروزکوه وارد استان می‌شوند، افزود: شهدای گمنام در شهرستان سوادکوه، پل سفید و زیراب مورد استقبال قرار می‌گیرند.
 ملکی افزود:  شهدای گمنام برای برگزاری مراسم شب وداع به حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر منتقل شده و مراسم معنوی شب وداع با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان برگزار می‌شود.
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مراسم تشییع شهدای گمنام ساعت 9:30 صبح سه شنبه اول اسفند به طور همزمان در شهرهای قائمشهر و ساری اشاره کرد و ادامه داد: قرار است یکی از شهدا در قائمشهر و 11 شهید گمنام در شهرستان ساری تشییع شوند.
وی همچنین به مسیر تشییع شهدای در ساری اشاره کرد و گفت: مراسم تشییع 11 شهید گمنام ساعت 9:30 صبح سه شنبه اول اسفند از میدان شهدا تا امامزاده یحیی برگزار می‌شود.
سردار ملکی بیان کرد: همچنین مراسم تشییع شهدا در شهرهای بابل، سیمرغ و محمودآباد ساعت 9:30 صبح چهارشنبه 2 اسفند و تشییع سه شهید گمنام ساعت 9:30 صبح پنجشنبه 3 اسفند برگزار می شود.
وی در ادامه به ارائه اطلاعات بیشتری از شهدای گمنام پرداخت و افزود: شهید گمنامی که قرار است در روستای قراخیل تدفین شود، 28 ساله است و در عملیات ایزایی والفجر8 منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به شهادت رسید.
سردار ملکی با بیان اینکه 2 شهید گمنام که در دانشگاه آزاد محمودآباد تدفین می‌شوند به ترتیب 25 و 19 ساله هستند، گفت: این دو شهید گمنام به ترتیب در عملیات خیبر جزیره مجنون و عملیات محرم منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیدند.
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ادامه داد: دو شهید گمنام 24 و 20 ساله که در عملیات‌های والفجر یک منطقه فکه و عملیات تک دشمن منطقه زبیدات به شهادت رسیدند در پارک شهر سیمرغ تدفین خواهند شد.
وی افزود: شهرستان ساری میزبان 5 شهید گمنام است که دو شهید در اداره کل اطلاعات و سه شهید در منطقه دودانگه (محمدآباد) خاکسپاری می‌شوند.
 ملکی افزود: دو  شهید گمنام که در اداره کل اطلاعات تدفین می شوند 25 و 20 ساله هستند که به ترتیب در عملیات رمضان شرق بصره و تک دشمن در منطقه زبیدات به شهادت رسیدند.
وی گفت: همچنین 3 شهید گمنام که در دودانگه تدفین می شوند، 26، 23 و 24 ساله هستند که به ترتیب در عملیات محرم منطقه شرهانی، عملیات رمضان منطقه شرق بصره و عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیدند.
سردار ملکی عنوان کرد: دو شهید گمنام که در دانشگاه علوم و فنون بابل تدفین می شوند، 26 و 29 ساله هستند که به ترتیب در عملیات بیت المقدس منطقه پنجوین و عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم