Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@21:47:42 GMT

بیت کوین و حذف پول از معاملات مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۷۹۲۱

بیت کوین و حذف پول از معاملات مواد مخدر

به گزارش جهان نيوز، آنتوان مارتین معاون ارشد گروه تحقیق و بانک در فدرال رزو معتقد است:«مردم در ایالات متحده و کشورهای در حال توسعه به موسساتی اعتماد می کنند که ارزش پول آنها را حفظ کند و از این لحاظ پول های رمزگذاری شده رقابت سختی را با چک،اوراق بدهی،کارت های اعتمادی،پی پال و دیگر روش ها آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او می گوید:« اگر ما بدون اعتماد در دنیا زندگی کنیم،بیت کوین ممکن است که با روش های پرداخت در بازار مسلط شود.»اما در این دنیا،که مردم به موسسات مالی اعتماد داشته و برای امور بانکی و حفظ ارزش پول خود را به بانک های مرکزی می سپارند،بعید به نظر می رسد که بیت کوین بتواند ابزار مناسبی برای پرداخت ها باشد.

ماتین می گوید:«حل مساله اعتماد و هزینه های تسهیل معاملات به عنوان فرآیند اعتبار سنجی می تواند معاملات موسسات مالی را تایید کند؛شاید طول بکشد و یا هزینه های زیادی را در پی داشته باشد،اما به عنوان ابزاری که می تواند اعتماد ایجاد کند،مهم است که کمترین هزینه را در پی داشته باشد.»

در حالی که بیت کوین به دلیل پشتیبانی نکردن از کالاهای فیزیکی مورد انتقاد است،مایل لی،اقتصاددان گروه تحقیق و آمار فدرال رزو گفته است که دیگر دلار ارز مدرنی نیست.

او می گوید:«ما معتقدیم که یک تکه کاغذ ارزشی برای معاملات مردم ندارد.در نتیجه وقتی فروشندگان یا فروشگاهها از روش های پرداخت بیت کوین آگاه می شوند،به این سو تمایل پیدا می کنند.»

احتمالا گروهی که از بیت کوین استقبال می کنند،جنایتکاران هستند،زیرا به راحتی می توانند قانون را دور بزنند.به گفته لی اداره مبارزه با مواد مخدر گزارش داده که در سال ۲۰۱۶ روش های پرداخت سنتی برای حمل مواد مخدر تغییر کرده و به سمت پول های رمزگذاری شده رفته است.

منبع:خبرانلاین

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی تیم عملیاتی پلیس مواد مخدر شهرستان بندرعباس در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک منزل و محل دپو مواد مخدر را در یکی محلات این شهرستان شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل واقع در منطقه چاهستانی‌ها اعزام ودر بازرسی از منزل مورد نظر تعداد ۹ بسته جمعا ۹۲ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه در زیر تخت داخل اتاق خواب جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. 

این مسئول انتظامی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • ممنوعیت کشت خشخاش بعد از یک سال از فرمان طالبان
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • بلمبارد چیست ؟
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • مسمومیت شدید جوان مشهدی در پی بلع مواد مخدر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر