Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا در مورد دیدار روز سه‌شنبه استقلال با الریان قطر گفت: استقلال سابقه خوبی در بازی با الریان دارد  و در گذشته نتایج خوبی مقابل این تیم گرفته است. شرایط استقلال هم خوب است و بازیکنانش همگی سرحال هستند و فقط مهدی قائدی را ندارند. ۲ بازیکن جدید هم به خدمت گرفته‌اند که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا به تیم کمک کنند البته ما هنوز چیزی از این بازیکنان ندیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در این بازی‌ها این بازیکنان شرایط فنی خوب شان را ارایه بدهند.

وی افزود: بازی‌های اول در تورنمنت‌ها همیشه سخت‌ترین بازی است و امیدوارم استقلال در این بازی پیروز شود. آبی پوشان توانایی شکست الریان را دارند. هرچند من در چند وقت اخیر بازی‌های الریان را ندیده‌ام و اشراف کاملی به این تیم ندارم اما از نظر روحی و روانی بازیکنان استقلال در وضعیت مطلوبی هستند. 

مربی اسبق استقلال در مورد اینکه چه توصیه فنی به شفر برای بازی الریان می‌کند اظهار داشت: شفر یک مربی قدیمی است که  در کشورهای عربی هم مربیگری کرده و نوع فوتبال تیم‌های عربی و ایرانی را به خوبی می‌شناسد. بنابراین شفر بهتر از همه می‌داند که در خانه حریف باید چگونه بازی کند و هدف اولش قطعا گل نخوردن است و بعد به زدن گل فکر می‌کند. شفر با تجربه می‌داند که اول به دنبال یک امتیاز باشد و اگر توانست از خانه حریف سه امتیاز را بگیرید خیلی هم خوب است. استقلال در لیگ برتر هم در کارهای دفاعی بسیار خوب عمل کرده و در خط حمله هم قطعا بازیکنان به هر ترتیبی می‌توانند به گل برسند.

فریبا درمورد ۴ بازی سخت استقلال تا روز ۱۰ اسفند گفت: اینکه استقلال مجبور است تقریبا هر ۴-۵ روز یکبار به میدان برود کار را سخت می‌کند. زمانی که ما در استقلال حضور داشتیم هم از سازمان لیگ خواستیم نه فقط بازی های استقلال بلکه بازی تیم‌های دیگر حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را با فاصله یک هفته یکبار برگزار کند که با درخواست ما موافقت نشد. شاید یکی از دلایلی که تیم‌های ایرانی نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه بگیرند همین مساله است که بازی‌های لیگ قهرمانان با لیگ برتر ایران در فاصله زمانی کوتاهی برگزار می‌شود. به هر حال اگر امکان داشت که فاصله بازی‌های استقلال بیشتر می‌شد بهتر بود.

وی افزود: در حال حاضر استقلال نفرات خوبی دارد و فاصله بازیکنان این تیم زیاد نیست و استقلال می‌تواند نیروهایش را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تقسیم کند با این حال ۴-۵ بازیکن اساس ترکیب هستند و این بازی‌های فشرده به آنها فشار زیادی وارد می‌کند .

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره استوری آبی رنگش بعد از اخراج علی خطیر از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: خطیر برایم اصلا مهم نیست. او برایم اهمیتی ندارد. من عاشق استقلال و هواداران بزرگش هستم.

وی افزود: خطیر اصلا استقلالی نیست؛ اگر استقلالی بود من را در هفته‌های پایانی برکنار نمی‌کرد تا با استقلال قهرمان شویم. در هر صورت برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902126

دیگر خبرها

  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند