Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی فجر در سالن اجتماعات دانشگاه علمی ـ کاربردی خانه کارگر واقع در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان طالقانی، جنب بیمارستان کودکان با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا محجوب، نماینده تهران و مدیرعامل دارالقرآن خانه کارگر و مسئولان قرآنی کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره از ۱۲ تا ۲۱ بهمن‌ماه به ترتیب در مراسم اول با موضوع افتتاحیه جشنواره قرآنی و تجلیل از قرآن‌آموزان برتر خانه کارگر، روز دوم با موضوع جشن انقلاب و همایش معرفی فعالیت‌های دارالقرآن خانه کارگر، روز سوم با موضوع مسابقه صوت، لحن و ترتیل سوره مبارکه فجر ویژه آقایان، روز چهارم با موضوع مسابقه صوت و لحن و ترتیل سوره مبارکه فجر ویژه بانوان، روز پنجم با موضوع مسابقه حفظ سوره مبارکه فجر، روز ششم با موضوع مسابقه مفاهیم و تفسیر سوره مبارکه فجر، روز هفتم با موضوع همایش تدبر سوره فجر، روز هشتم مسابقه بزرگ کودکان انقلابی، روز نهم جشن انقلاب و همایش معرفی دارالقرآن خانه کارگر برگزار شد. البته در روز ۲۲ بهمن این مرکز با برپایی غرفه فعالیت‌های قرآنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به کار خود پایان داد.

در اختتامیه این جشنواره، در ابتدا، قاری، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد. تلاوت ابتدایی مراسم آن‌قدر ضعیف بود که میهمانان حاضر در مراسم هیچ توجهی به قاری نداشتند. سپس سرود ملی جمهوری اسلامی نواخته شد و در ادامه علیرضا محجوب، نماینده تهران و مدیرعامل دارالقرآن خانه کارگر به سخنرانی پرداخت.

بخش دیگر این مراسم، اجرای گروه تواشیح دارالقرآن خانه کارگر بود که از اجرای آن به نظر می‌رسید از تشکیل آن شاید چند روز و حتی چند ساعت است که می‌گذرد! و تمرینی نداشتند. در هنگام اجرای این گروه نیز حضار سر درگم مانده و منتظر انتهای این مراسم بودند.

در انتهای این مراسم، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی به سخنرانی پرداخت. همچنین در پایان قرعه‌کشی سفر مشهد مقدس برای ۵ نفر همراه با خانواده انجام شد.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببینید.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود