Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن ترابی‌کمال رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار با بیان اینکه امسال به 44 نفراز مددجویان بهزیستی وام اشتغال با اعتبار 70 میلیارد و 900 میلیون ریال پرداخت شده است، اضافه کرد: 10 خانوار تک معلولی و دومعلولی برای دریافت وام ساخت مسکن روستایی به بنیاد مسکن معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه دفترچه‌های درمانی جامعه هدف یک‌هزار و 328 جلد است که 3 میلیارد و 320 میلیون ریال هزینه در بر داشته است، همچنین 30 دفترچه جدید، 320 جلد دفترچه تعویضی، 20 جلد دفترچه المثنی و 152 جلد دفترچه ابطال شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار ادامه داد: در واحد مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق پیوند اداره بهزیستی شهرستان بهار در سال 96 تعداد 292 مورد پذیرش انجام و تشکیل پرونده شده است.

ترابی کمال افزود: بررسی 110 مورد طلاق توافقی، برگزاری 57 دوره آموزشی با عناوین آموزش مهارت‌های زندگی، فرزندپروری مثبت، پیشگیری از کودک‌آزاری، آشنایی با انواع خیانت‌های زناشویی راهکارها و نحوه مداخله روانی ـ اجتماعی و... انجام شده است.

وی ادامه داد: پرداخت کمک موردی نقدی به مبلغ 80 میلیون ریال، پرداخت کمک موردی غیرنقدی به مبلغ 43 میلیون و 520 هزار ریال، ارجاع و بستری به بیمارستان 19 مورد، ارائه خدمات خدمات پزشکی و روانپزشکی به صورت رایگان 13 مورد انجام شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار گفت: در سال 96 یکی از مهم‌ترین خدمات بهزیستی شهرستان ایجاد مرکز «اورژانس اجتماعی» در شهرستان بهار بوده که حاصل فعالیت چندین ساله سازمان بهزیستی کشور در دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی است.

ترابی کمال خاطر نشان کرد: شناسایی آسیب‌های اجتماعی شایع و در حال شیوع به صورت کشوری، منطقه‌ای و محلی نیز از طریق این برنامه صورت خواهد پذیرفت؛ این نوع مداخله‌ها تاثیرگذاری تئوری برچسب را به حداقل خواهد رساند تا زمینه‌ای برای توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی و بازگشت آنها به زندگی سالم باشد.

انتهای پیام/ب

وام اشتغال به 44 مددجوی بهار پرداخت می شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد