Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه یک تهران در واکنش به ادعای پیشنهاد صدور مجوز سفره‌خانه به خانه نیما یوشیج از سوی شهرداری گفت: جلسه با مالک در زمانی برگزار شد که ملک از ثبت ملی خارج شده بود و در آن دوره تمام تلاش شهرداری برای خرید خانه بود نه تغییر کاربری ملک.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حبیب الله تاجیک اسماعیلی با رد ادعای وکیل خانواده "شریف‌نیا" مبنی بر صدور جواز سفره خانه به خانه نیما یوشیج گفت: تاکنون یک جلسه با حضور حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، وکیل مالکان و چند تن دیگر برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حضور افراد مختلف حرف هایی که در این جلسه مطرح شد قابل انکار نیست و به هیچ عنوان صحبتی در خصوص صدور مجوز سفره خانه مطرح نشد.

وی افزود: در آن شرایط که خانه از ثبت ملی خارج شد حرف ما این بود که ملک را به هر نحوی باید خریداری کرد. یک پیشنهاد، خرید ملک از سوی شهرداری تهران و پیشنهاد دیگر خرید خانه از سوی سازمان های مرم نهاد بودو در نهایت هم اعلام شد یکی از سازمان های مردم نهاد پیشنهاد خرید خانه را داده است.

تاجیک اسماعیلی افزود: برای خرید این خانه باید توجه کرد که مساحت بنا کم است و تبدیل آن به خانه موزه توجیه ندارد. اگر در اختیار سازمان ها قرار گیرد به احتمال بسیارزیاد تبدیل به رستوران و کافی شاپ می شود که باز هم منطقی نیست.


وی بااشاره به برآورد اولیه از قیمت ملک گفت: بر اساس نظر کارشناسان، قیمت خانه نیما یوشیج حدود 5 میلیارد تومان است اما وکیل مالکان ارزش ملک را 13 میلیارد تومان اعلام کرد که رقم غیرمتعارفی است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل

سیاوش نیرومند گفت: ۱۳۵ مورد از این تعداد تغییر کاربری با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و ۳۹ مورد نیز به استناد ماده ۳ این قانون طبق احکام قطعی صادره از مراجع قضایی قلع و قمع شد و مابقی موارد شناسایی شده نیز در دست اقدام است.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل سطح اراضی کشاورزی آزاد شده تغییر کاربری داده شده شهرستان اردبیل طی یک سال گذشته قریب به ۴۸ هزار متر مربع اعلام کرد.
او حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی را یکی از وظایف مهم وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: جهاد کشاورزی امانتدار اراضی زراعی است و باید حافظ و مدافع بهره برداری اصولی و صحیح از اراضی کشاورزی متعلق به نسل آینده باشد.

نیرومند هدف از اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی را حفظ حقوق مردم و دولت دانست و اظهار کرد: مردم باید نسبت به موضوع حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و بهره برداری اصولی و صحیح از آن مطلع شده و با جهاد کشاورزی همکاری لازم را داشته باشند.
او همچنین از تمامی مالکان زمین‌های کشاورزی خواست تا قبل از هر گونه تغییر کاربری، برای اخذ مشاوره و کسب مجوز قانونی لازم به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های حوزه خود مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • داستان پدر پستچی من: زمینی که نخرید و پیکانی که خرید(اطلاع رسانی تبلیغی)
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران