Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم برای اسلام، امام(ره)، رهبری و شهدا به میدان آمدند اما این حضور به معنای این نیست که نسبت به عملکرد دولتمردان و مسئولان انتقاد نداشته باشند.

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور گسترده مردم در یوم الله 22 بهمن امسال، اظهار کرد: درخشش ملت ایران در روز 22 بهمن تماشایی، جلوه اقتدار، وحدت، همبستگی و ضربه‌ای سنگین به دشمنان اسلام و کشورمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه بصیرت انقلابی و لحظه شناسی ملت ایران ستودنی ا‌ست، گفت: مردم بار دیگر پیشتازی خود را با تجدید بیعت با امام(ره)، رهبری معظم انقلاب و شهدا نشان دادند.

آیت‌الله کعبی بیان کرد: ادای حق ملت در تلاش مجدانه، هم افزایی مسئولان، خدمت صادقانه و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان است، جوشش ایمان و حماسه انقلابی ملت باید در عمل مورد قدردانی مسئولان و دولتمردان واقع شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز گذشته بدون شک عمل صالح دیگری برای آنان بود که در کارنامه ملت ثبت شد، افزود: این حضور ضریب امنیت و اقتدار کشور را افزایش داد و ذخیره اجتماعی، سیاسی و ظرفیت کشور را بالا برد لذا باید خداوند را به خاطر داشتن چنین ملت بزرگی سپاس بگوییم.

وی یادآور شد: مردم برای اسلام، ایران، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا به میدان آمدند و این حضور به معنای این نیست که نسبت به عملکرد دولتمردان و مسئولان انتقاد نداشته باشند.

آیت‌الله کعبی تصریح کرد: مردم نسبت به مشکلات معیشتی، فساد اقتصادی، اشرافیت سیاسی و بی‌تدبیری اجرایی گله‌مند هستند اما ذات انقلاب اسلامی مورد اجماع آنان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مردم هرگاه ببینند که دشمن به طمع افتاده است با هوشمندی ویژه‌ای در صحنه حاضر می‌شوند و این دفعه هم دشمن به طمع افتاد و ملت 22 بهمنی تماشایی را به ثبت رساندند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام

دریافت 18 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم فاروج در حمایت از سپاه اسلام راهپیمایی حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6082730

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام
  • راهپیمایی‌گسترده مردم کرج در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد