Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک تهران از برپایی این فستیوال در پردیس سینمایی چارسو از ۱۲ تا ۱۸ اسفند ماه سال جاری خبر داد.

حمید خسروبیگی مدیر برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک تهران در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: سال گذشته طی برگزاری جلسه ای با فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایده برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک تهران را مطرح کردیم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد به همین منظور کار را آغاز کردیم و از همان سال گذشته دنبال مکانی بودیم که بتواند ویژگی های اجراهای مربوط به این فستیوال را دارا باشد که در ابتدا پردیس مگامال و برج آزادی مورد توجه قرار گرفتند اما بعدها تصمیم گرفته شد که این رویداد در نهایت میزبان علاقه مندان موسیقی در پردیس سینمایی چارسو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه فضای جغرافیایی پردیس چارسو به گونه ای است که هم در محدوده مرکزی شهر قرار دارد و دسترسی طیف زیادی از مخاطبان به آن بهتر از دیگر تالارها است و دیگر اینکه اغلب فروشگاه های عرضه ادوات موسیقی به ویژه موسیقی الکترونیک عمدتا در این مکان تمرکز دارند بنابراین فضای موجود شرایط برگزاری فستیوال را در محیطی که نزدیکی بیشتری با محتوای برنامه دارد، بهتر می کند و امیدوارم در عمل نیز بتوانیم میزبان شایسته ای برای مخاطبان باشیم.

مدیر برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک تهران درباره برخی از جزییات فستیوال گفت: از همان ابتدا که با برخی از هنرمندان و گروه های فعال حوزه موسیقی الکترونیک وارد مذاکره شدیم خوشبختانه استقبال بسیار خوبی را شاهد بودیم اما مشکل اصلی ما در برنامه ریزی فستیوال، وقت و نحوه هماهنگی زمانی با هنرمندان بود که واقعا کار را برای ما سخت کرد اما امروز بسیار خوشحالیم که با حمایت خوب دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی میزبان ۱۴ پروژه موسیقایی از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه سال جاری باشیم که این اجراها در قالب های متفاوت میزبان تماشاگران و علاقه مندان موسیقی الکترونیک خواهند بود.

خسروبیگی در پایان صحبت هایش اظهار کرد: جدول برنامه های فستیوال تقریبا بسته شده و ما طی روزهای آینده نسبت به اطلاع رسانی پروژه ها، معرفی هنرمندان و نحوه بلیت فروشی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. این در حالی است که برنامه ریزی هایی نیز برای برگزاری چند ورک شاپ تخصصی در طول برگزاری فستیوال پیش بینی شده که هنوز قطعی نیست اما تلاش کنیم در کنار این اجراها به تقویت فضای پژوهشی و علمی فستیوال نیز بپردازیم. نکته دیگر اینکه ما برای اجرای هرچه با کیفیت تر پروژه ها، تمهیداتی را نسبت به تجهیز فضای نوری و صوتی سالن انجام دادیم که امیدوارم بتواند رضایت گروه های شرکت کننده و تماشاگران را نیز فراهم کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش در سال جدید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش های «چه کسی جوجه تیغی را کشت»،  «سنتز»، «بیژن و منیژه»، «رجوع»، «برف»، «بامانی» در پردیس تئاتر شهرزاد و «کورلی»، «لورل و هاردی» و«شهرجادو» در بوتیک تئاتر ایران روی صحنه می‌روند.

در این دوره علاوه بر هنرمندان مطرحی نظیر بهرام افشاری، نادر فلاح و شکرخدا گودرزی با توجه به سیاست‌های مدیریت این مجموعه در جهت معرفی وجذب استعداد‌های جوان در حوزه تئاتر و حمایت از گروه‌های جوان تئاتری، تعدادی از باکس‌های نمایشی این مجموعه در اختیار نمایش‌های تازه‌ای از کارگردانان جوان قرار گرفته است.

به غیر از حمایت از «رپرتوار آموزشگاه پانیذ » با اجرا‌های متفاوت ۲۰ گروه جوان، «رجوع» نوشته کیمیا خلج و کارگردانی سعید حشمتی از تاریخ ۲۲ فروردین هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شماره ۳ روی صحته رفته. نمایش «برف» نوشته  سیدمحمد طباطبائی و به کارگردانی فرهاد باقری اثر دیگری از یک گروه جوان است که از ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۹:۳۰ درسالن شماره ۳ اجرا میشود.

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و به جهت حمایت از نمایش‌هایی با مخاطب کودک ونوجوان کنسرت نمایش «بامانی» که عبد آتشانی طراح آن است از ۳۰ فروردین با بازی مسعود جوادیان، پیمان کلانتری روی صحنه می‌رود.

حرف‌هایی تکان‌دهنده درنمایش «عطر آدم»

سرود-نمایشِ «عطرِ آدم»، به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرشیدی‌سپهر،   که هدف اصلی‌اش، ایجاد آرامش در مخاطبان است نمایشی است که این روز‌ها در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. این نمایش که به گفته کارگردان برای گذرمردم از این سال‌های سخت طراحی شده؛ تلاشی است برای ارتقای برخی از مهارت‌های فردی.

این نمایش از روز چهارشنبه ۱۵ فروردین در پردیس تئاتر شهرزاد، سالن شماره ۲ روی صحنه رفته است.

مدت زمان اجرای این نمایش یک ساعت‌ونیم است و هر روز به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۹:۱۵ روی صحنه می‌رود.

نمایش «سنتز»؛ تاریخ و مسأله شر

نمایش «سنتز» با رخنه به داده‌های تاریخی، داستان ابراهیم پیامبر را به عنوان الگویی ارزشمند برگزیده تا به نقد جامعه معاصر خود و خشونت موجود در آن به نام دین، عرف و سنت بپردازد. جامعه‌ای که پدران و مردانش اراده مطلق خود را جایگزین رأفت الهی کرده‌اند.

نمایش «سنتز» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اخوان که اسفند سال گذشته در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته بود، دور جدید اجرا‌های خود را از ۱۵ فروردین از سرگرفته است.

در این اثر نمایشی، نادر فلاح و دو دخترش یسنا و حسنا فلاح به‌عنوان بازیگر حضور دارند.

تئاتر موزیکال «بیژن و منیژه» از ۲ اردیبهشت در شهرزاد

نمایش «بیژن و منیژه» جدیدترین اثر شکرخدا گودرزی در مقام کارگردان و با تهیه‌کنندگی مهدی بخشیانی است.

در این اثر نمایشی که از دوم اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود قربان نجفی، شهرام نجاتی، رضا عمرانی، محسن بهرامی، سحر یافتیان و پارمیس هوبخش، علی‌رضا عابدی، زهره کدخدازاده، اشکان شریعتی، سیاوش خادم حسینی، آیسان نوریان و اسد پورحمزه و شکرخدا گودرزی ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش داستان بیژن سردار جوان ایرانی است که به مقابله و جنگ با گرازان می‌رود و در این مسیر دلباخته منیژه می‌شود که دختری تورانی است.

رکوردشکنی میلیاردی بهرام افشاری

تئاتر «چه کسی جوجه تیغی را کشت» پیش از شروع اجرا‌ها و در پیش‌فروش بیش از ۱۰۰۰۰ بلیت فروخت و در هفته نخست اجرا به فروشی بیش از ۴ میلیارد دست یافت.

این اثر نمایشی، به تهیه کنندگی محمد قدس که از ۱۵ فروردین روی صحنه رفته، در دوره اجرای قبلی توانست نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند.

تئاتر «چه کسی جوجه تیغی را کشت» با بازی بهرام افشاری و تینو صالحی هر روز در دو سانس در ساعت‌های ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • اولین جلسه شورای هنری ارکستر‌های بنیاد رودکی در سال جدید برگزار شد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش در سال جدید
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد اما حالا...
  • برگزاری کنگره ملی سوختگی به میزبانی رشت
  • مسابقات «اسکای رانینگ» به میزبانی کامیاران برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی تیم‌های ملی هاکی بانوان و آقایان
  • وزیر ورزش، پیگیر برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا