Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- رئيس هيات وزنه برداري هرمزگان از درخشش وزنه برداران استان در رقابت هاي قهرماني بزرگسالان کشور خبر داد.

رضا شهرياري روز دوشنبه درگفت وگو با ايرنا اظهارداشت: رقابت هاي وزنه برداري قهرماني بزرگسالان کشور در روزهاي 18 تا 20 بهمن ماه با حضور 123 ورزشکار از24 استان کشور به ميزباني اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه هرمزگان با 4 وزنه بردار در اين رقابت شرکت کرده بود، خاطرنشان کرد: در پايان اين رقابت وزنه برداران استان موفق به کسب 3مدال نقره و 2 برنز شدند.
شهرياري تصريح کرد: مهران قاسم زاده از تيم هرمزگان در دسته 62 کيلوگرم در حرکت يک ضرب با مهار وزنه 117 کيلوگرمي و در حرکت 2 ضرب نيز با مهار وزنه 143 کيلوگرمي به مدال نقره دست يافت.
وي بيان داشت: قاسم زاده در مجموع 2 حرکت نيز با حد نصاب 260 کيلوگرم صاحب گردن آويز نقره شد.
رئيس هيات وزنه برداري هرمزگان گفت: در رقابت هاي دسته 56 کيلوگرم نيز رضا ايرانمنش از استان، در حرکت يک ضرب موفق به کسب مدال نشد اما در حرکت 2ضرب با مهار وزنه 97 کيلوگرمي مدال برنز گرفت.
شهرياري بيان داشت: ايرانمنش در مجموع 2 حرکت نيز با حد نصاب 182 کيلوگرم به مدال برنز دست يافت.
رئيس هيات وزنه برداري هرمزگان، تعداد ورزشکاران فعال در اين رشته در سطح استان را 50 نفر اعلام کرد و گفت: هم اکنون مجيد عسکري وزنه بردار هرمزگاني و عضو تيم ملي وزنه برداري کشورمان است.
به گزارش ايرنا، تيم هاي خوزستان، تهران و مازندران به ترتيب موفق به کسب عناوين اول تا سوم رقابتهاي قهرماني وزنه برداري بزرگسالان کشور شدند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسيني** انتشار: خليل تنيده
* آگاهي از آخرين اخبار استان در کانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند

مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه راشکست داد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد.  او در دور بعد با برنده کشتی میان جاسون از فیلیپین و فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان مصاف می‌دهد.

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • معرفی قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور در همدان
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند
  • فرنگی‌کاران ایرانی درخشیدند/ ۴ مدال در روز نخست