Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-ماجرای نقد و بررسی فیلم ابراهیم حاتمی کیا در برنامه «هفت» تلویزیون و دلخوری این کارگردان به سطح ریاست صدا و سیما کشید و علی عسکری طی اظهاراتی برای جلب رضایت و دلجویی از حاتمی کیا، برنامه هفت و همکار خود(رضا رشیدپور) را زیر سوال برد.حاتمی کیا که این بار با فیلم «به وقت شام» در جشنواره شرکت کرده بود، هنگام دریافت جایزه در حرکتی عجیب صدا و سیما و مجری سرشناس آن(رشیدپور) را زیر سوال برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدعی شد فیلم ارزشی اش که تحسین سردار قاسم سلیمانی(فرمانده نیروی قدس سپاه) را برانگیخته است، با بی مهری تلویزیون روبرو شده است

در این حال علی عسکری ساعاتی بعد به دلجویی از او پرداخت و گفت: در برنامه #هفت اشتباه کردند و تذکر لازم در این خصوص داده شده است؛ در این زمینه حق با ابراهیم حاتمی کیاست. عسکری اضافه کرد: از سردار حاج قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از ساخت این فیلم ارزشمند حمایت کردند سپاسگزاری می‌کنم.
حرکت حاتمی کیا در حالی که با تحسین محافل اصولگرا روبرو شده است اما اکثر منتقدان و هنرمندان آن را مورد نقد قرار داده اند.
 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد

رییس سازمان صدا و سیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین منصوب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن حکم جبلی رئیس سازمان صدا و سیما برای شیخ اکبری به این شرح است:

«بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ ‏اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب‏عالی، به‏ موجب این حکم شما را به ‏عنوان "مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان" منصوب می‏‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‏‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسئول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه به ظرفیت­‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان­‌سازی رسانه‌ای و هم­‌افزایی ظرفیت­‌های سازمانی از مهم‏ترین وظایف شما است.

از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مسألت دارم.

پیمان جبلی
رئیس  سازمان»

جزئیاتی از سنجش مخاطبان تلویزیون؛ "فضای مجازی" اضافه شد!

همچنین پیمان جبلی از زحمات خالصانه حجت‌ الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان، صمیمانه تشکر و قدردانی کرده است.

جواد شیخ‌اکبری متولد 1357 و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی است. وی سوابق  مختلفی از جمله  سردبیری برنامه‌های زنده خبری، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی شبکه خبر، عضو شورای طرح و برنامه شبکه سه و پنج سیما و ... را در کارنامه خود دارد.  شیخ اکبری پیش از این  مشاور معاون سیما و  مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین دبیر شورای معاف سیما بوده است.

مدیریت و نظارت بر تولید مستندهای شاخص و ارزشی همچون «راز آرماگدون»، «خط امام»، «پایانی بر پایان»، «اشغال»، «نهم دی انقلاب سوم»، «بحران در سوریه» و ... از دیگر سوابق حرفه‌ای وی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • سردار شاکرمی، فرمانده سپاه میهمان برنامه زمرد سیما
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • برنامه جهاد کشاورزی برای حمایت از کشاورزان
  • آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • برنامه «مثبت آموزش» از شبکه آموزش سیما
  • دیدار تیم ملی فوتسال ایران و بحرین در شبکه ورزش