Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@16:31:12 GMT

ورود دادستاني قم به تخلفات تعاوني‌هاي مسکن

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۹۶۴۸

ورود دادستاني قم به تخلفات تعاوني‌هاي مسکن

خبرگزاري آريا - دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان قم گفت: به مديران تعاوني‌هاي متخلف و نهاد‌هاي ذي ربط هشدار داده شده است تا هرچه سريعتر نسبت به حل مشکلات تعاوني‌هاي مسکن اقدام کنند که در غير اين صورت دستگاه قضايي قاطعانه با تضييع کنندگان حقوق مردم برخورد خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان، در راستاي احقاق حقوق عامه دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان قم به تعاوني‌هاي مسکن اين استان ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدي کاهه دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان قم در اين زمينه اظهار کرد: با توجه به تخلفات صورت گرفته در برخي تعاوني‌هاي مسکن و نارضايتي اعضاي برخي تعاوني‌ها و در راستاي احقاق حقوق عامه و رسيدگي به شکايات مردمي به مديران تعاوني‌هاي متخلف و نهاد‌هاي ذي ربط، هشدارهاي لازم داده شده است.
وي گفت: از مديران ذي‌ربط خواسته شده است تا هرچه سريعتر نسبت به حل مشکلات اقدام کنند که در غير اين صورت دستگاه قضايي قاطعانه و سريع با تضييع کنندگان حقوق مردم برخورد خواهد کرد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند

 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه در استان البرز ۸۰۵ نفر عضو شورا‌های اسلامی روستا و ۹۷ نفر عضو شورا‌های اسلامی شهری داریم افزود: فرآیند انتخاب شورا‌های برتر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، که عملکرد شورا‌ها به دقت بررسی و در نهایت شورا‌هایی که بیشترین اهتمام را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان داشته انتخاب و معرفی می شوند.

 علیرضا قره حسنلو گفت:  با اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته برای ارتقاء سطح معلومات شورایی و آشنایی اعضای شورا‌های اسلامی استان با قوانینريال شاهد رشد کمی و کیفی عملکرد شورا‌ها بودیم؛ که همین موضوع قدری انتخاب شورا‌های برتر را برای این کمیته سخت‌تر کرده است.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر تعاون درباره حق مسکن کارگران
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود