Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب‌آهن در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف راه‌یاب ملل سنندج می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفدهمین هفته از دهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان صبح فردا شنبه ۲۴ بهمن ماه در شش شهر کشور برگزار می‌شود.

در این هفته تیم صدرنشین شهرداری بم باید به مصاف نماینده فارس برود که در دور رفت با ۱۰ گل از سد این تیم گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سپاهان تیم دوم جدول رده‌بندی که به واسطه دو امتیاز کمتر از شهرداری بم ۴۰ امتیازی در این جایگاه قرار گرفته است، در حالی فردا به مصاف همیاری ارومیه خواهد رفت که خبر مصدومیت شدید فروغ موری از ناحیه رباط صلیبی شوک بزرگی به این تیم وارد کرده است. موری که بهترین گلزن این فصل سپاهان و از تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم است، احتمالاً تا شش ماه آینده نمی‌تواند به میدان برود.

دیدار رفت سپاهان و همیاری ارومیه در حالی با برتری پنج بر صفر سپاهان به پایان رسید که فروغ موری در آن مسابقه دو گل به ثمر رسانده بود.

دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، میهمان راه‌یاب ملل سنندج است. راه‌یاب ملل سنندج هم‌امتیاز با سپاهان در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته و نتیجه این بازی در سرنوشت سپاهان هم تأثیر دارد. ذوب‌آهن که هفته گذشته موفق به شکست شهرداری سیرجان مدعی شد، برای دومین هفته می‌تواند به سپاهان همشهری کمک کند.

ذوب‌آهن در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک برابر راه‌یاب ملل سنندج شکست خورد.

برنامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه، ساعت ۱۰ صبح

نماینده فارس - شهرداری بم

همیاری ارومیه - سپاهان اصفهان

راه‌یاب ملل سنندج - ذوب‌آهن اصفهان

شهرداری سیرجان - پارس جنوبی بوشهر

پالایش گاز ایلام - خیبرخرم‌آباد

استقلال خوزستان - آذرخش تهران

جدول رده‌بندی لیگ برتر تا پایان هفته شانزدهم:

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرو به سپاهان می‌رسد؟

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را طی می‌کند، احتمالا نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها