Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@12:17:13 GMT

مبارزه احتمالی محجوب با غول جودو

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۹۸۰۸

مبارزه احتمالی محجوب با غول جودو

جودو ایران در حالی با سه جودوکار راهی رقابت‌های بین المللی آلمان می شود که جودوکاران ۷۲ کشور برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کرده‌اند.

خبرگزاری مهر: دومین گرنداسلم سال ۲۰۱۸ از روز جمعه چهارم اسفندماه در شهر دوسلدورف آلمان برگزار خواهد شد. برای حضور در این مسابقات ۵۴۸ جودوکار از ۷۲ کشور اعلام آمادگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد ۲۱۰ جودوکار در بخش زنان و ۳۳۸ جودوکار در بخش مردان به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ملی کشورمان با سه جودوکار راهی این مسابقات می شود. محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم، جایی که ۵۱ جودوکار دیگر نیز حضور دارند به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن «رستم عروجوف» دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۶ و نقره جهانی ۲۰۱۷ از آذربایجان با رنک ۲ دنیا شاخص ترین جودوکار این وزن می باشد. «گانباتار» از مغولستان با رنک ۳ دنیا و برنز جهانی ۲۰۱۷ دیگر جودوکار سرشناس این وزن می باشد.

سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم دیگر نماینده ایران است. این جودوکار شاخص کشورمان با مدال برنز و مسابقات جهانی ۲۰۱۷ و رنک ۳ دنیا به عنوان سید یک و شاخص ترین جودوکار این وزن حضور خواهد داشت.

جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم سومین جودوکار ایران در این رقابتهاست. در این وزن «تدی رنر» فرانسوی قهرمان جهان و المپیک بهترین جودوکار این وزن است. این قول فرانسوی که در هفت سال گذشته هیچ باختی در کارنامه نداشته، معمولا در سال فقط در یک یا دو تورنمنت شرکت می کند. دیدار احتمالی رنر و محجوب می تواند جذابیت های زیادی برای جودو ایران داشته باشد.

این رقابتها به مدت سه روز در آلمان برگزار می شود و تیم سه نفره کشورمان در صورت آماده شدن روادید اول اسفندماه راهی آلمان می شود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003HYa

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: کانال شبکه خبر

tags # اخبار جهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • ایران در سال ۲۰۱۷ ماند؛ هیوندای آس ۲۰۲۴ را رو کرد
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود