Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر محمد خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به همراه  دانشجویان، اعضای هیات علمی، مدیران و کارکنان دانشگاه در راهپیمایی 22 شرکت کردند.

دکتر خیری در حاشیه حضور خود در این راهپیمایی گفت: حضور مردم در این راهپییمایی عظیم 22 بهمن نشان از اتحاد ملت شریف ایران می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور پرشور دانشگاهیان مانند گذشته در راهیپیمایی 22 بهمن، افزود: دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با حضور خودجوش خودشان ثابت کردند که اتحاد و همسبتگی ملت روز به روز گسترده تر شده است و حضور باشکوه مردم بندرعباس نشان دهنده وحدت و انسجام است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا وسمای گیلان؛ معاون هماهنگ کننده‌ی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز در مراسم بزرگداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مهم‌ترین رسالت نیرو‌های نظامی کشور را دفاع از حریم این آب وخاک وتضمین امنیت کشور و ملت عنوان کرد وافزود: ارتش در طول ۴۰ سال گذشته همراه وهمگام با دیگر نیرو‌های نظامی و مردمی، درعرصه‌های دفاع از کیان اسلامی وعزت واقتدار این سرزمین، نقش آفرینی کرده و همچنان این امر خطیر را از رسالت‌های سازمانی خود می‌داند. 


امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا به عملیات پیچیده و چند وجهی «وعده‌ی صادق» علیه رژیم غاصب اسراییل اشاره وتصریح کرد: این عملیات که با نقش آفرینی یگان‌های تحت امر ستاد کل نیرو‌های مسلح انجام شد، دارای نتایج ارزشمندی بود که درعلاوه بر افزایش اقتدار نظامی ایران، هیمنه‌ی رژیم جعلی اسراییل را بهم ریخت وتمامی معادلات راهبردی منطقه را بویژه در حوزه‌ی غرب آسیا تغییر داد.
وی با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله‌ی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در دمشق بود، گفت: این عملیات مهم خطاب به دوستان ودشمنان و حتی مردم ودولت‌های منطقه پیام‌های مهمی داشت، ابتدا ملت بزرگ ایران بوضوح دریافتند که نیرو‌های مسلح کشور برای حفظ منافع ملت وکشور با هیچ قدرتی شوخی ندارند و تا پای جان ایستاده اند.
معاون هماهنگ کننده‌ی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیام دیگر عملیات «وعده صادق» را خطاب به دشمنان ایران اعلام کرد و افزود: بدخواهان این سرزمین نیز دریافتند که هرگونه تجاوز به خاک وحریم ایران با واکنش جدی و به موقع نیرو‌های مسلح همراه خواهد بود وارتش وسپاه برای دفاع از امنیت ومنافع کشور ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد.
امیر سرتیپ اکرمی نیا پیام دیگرعملیات «وعده صادق» را به کشور‌های منطقه لزوم خروج نیرو‌های بیگانه از خاورمیانه عنوان کرد و افزود: ایران اسلامی با این عملیات نشان داد که می‌تواند اساس منطقه ایی باشد ودیگرنیازی به حضورقدرت‌های فرامنطقه ایی در خاورمیانه نیست.
وی در همین راستا خطاب به مردم غیربومی ساکن در حیطه‌ی رژیم غاصب صهیونیستی گفت: مردم مهاجر اسراییل بدانند که این سرزمین، دیگر محل امنی برای آنان نیست وباید به کشور‌های اصلی خود بازگردند، چرا که دیگر اسراییل ماندنی نیست.
معاون هماهنگ کننده‌ی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین به مردم کشور‌های غربی یادآور شد که حمایت‌های مالی دولتمردان غربی از اسراییل که با پول مالیات مردم غرب تامین می‌شود، دیگر برای بقای اسراییل غاصب اثرگذار نخواهد بود بنابراین اجازه ندهند آبروی مردم غرب بیش از این برای یک رژیم پوشالی هزینه شود.
امیر سرتیپ اکرمی نیا در پیام دیگر این عملیات را خطاب به مجامع ومحافل بین المللی که تاکنون در قبال جنایات رژیم غاصب اسراییل در موضع انفعال بودند دانست و اعلام کرد: مجامع بین المللی به روشنی دریافتند که ایران برای دفاع از امنیت واحقاق حق خود، در انتظار انفعال مجامع بین المللی نمانده و چاره‌ی کار را مقاومت و پایداری نظامی دانسته است.
نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان نیز در این مراسم عزت واقتدار این سرزمین را مرهون رشادت وپایمردی مجموع یگان‌های مسلح ایران در ۳ حوزه‌ی زمین، هوا و دریا دانست وافزود: این صلابت واقتدار نیرو‌های مسلح در بستر اتکا به نیروی ایمان وتوجه به ارزش‌های الهی پدید آمده ودرنوع خود بی نظیر است.


آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به عملیات اخیر نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم غاصب اسراییل، تصریح کرد: فرزندان رشید ایران اسلامی امروز به دنیا نشان دادند که ارتش رژیم صهیونیستی یک ارتش پوشالی وعاری از هرگونه عاطفه انسانی ست که براحتی در مقابل قدرت ایمان وصلابت ناشی از تعهد نیرو‌های مسلح ایران شکست خورد.
امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت فرمانده‌ی منطقه‌ی چهارم دریایی هم گفت: امروز دلاورمردان نیروی دریایی با تاسی از منویات فرمانده کل قوا با مجاهدت شبانه روزی در عرصه‌ی ارتقا توان رزمی وقدرت بازدارندگی خویش، ایفای نقش کرده و با حضور در آب‌های آزاد، برتری نظامی ایران در حوزه‌ی دریا را به اثبات رسانده اند. 
در ادامه‌ی این مراسم پیام فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت بزرگداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران قرائت شد وپس از آن یگان‌های مختلف رزمی وموتوری حاضر در محل از مقابل جایگاه رژه رفتند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم هرمزگان علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در سمنان+ فیلم
  • راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در سمنان
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد رژیم صهیونیستی سست‌تر از آن چیزیست که دنیا فکر می‌کند