Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهلی نو و مسقط ۸ تفاهمنامه همکاری در زمینه های مختلف با حضور نخست وزیر هند و پادشاه عمان به امضا رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هندوستان تایمز، «نارندرا مودی» نخست وزیر هند که به عمان سفر کرده است با «سلطان قابوس» پادشاه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

نخست وزیر هند که در آخرین لحظات سفر خود به ۳ کشور خاورمیانه به عمان سفر کرده است در دیدار با پادشاه این کشور در مورد اقدامات لازم در جهت افزایش همکاری های تجاری، سرمایه گذاری، امنیت دفاعی و همچنین مسائل منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار طرفین ۸ تفاهم نامه همکاری در زمینه های مختلف از جمله همکاری های دفاعی، توریسم و همچنین بهداشت به امضا رساندند.

نخست وزیر هند همچنین در این سفر با «سید فهد بن محمود آل سعید»،  معاون نخست‌وزیر در امور کابینه عمان و «سید اسعد بن طارق آل سعید» معاون نخست وزیر در امور همکاری بین المللی این کشور نیز دیدار و گفتگو کرد.

مودی در این دیدار ضمن تاکید بر افزایش روابط سیاسی هند و عمان گفت که بیش از ۹ میلیون هندی در عمان زندگی و کار می کنند و بیشترین جامعه مهاجر در این کشور را تشکیل می دهند و این خود عاملی بر گسترش روابط بیش از بیش دو کشور خواهد بود.

لازم به ذکر است که نخست وزیر هند پیش از سفر به عمان به «رام الله» و امارات متحده عربی نیز سفر کرده بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی (OIC) با وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی (OIC) با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

 دیدار قبلی امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند 1402 در جده و در جریان اجلاس فوق العاده OIC به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شده بود.

گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیاامیرعبداللهیان عازم گامبیا شدنشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • وزیر خارجه گامبیا: ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری خود دیدار کرد