Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جواد کاظمیان، بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دیدار حساس پرسپولیس با نسف قارشی در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، به خبرنگار برنا گفت: در چند فصل قبل تجربه نشان داده اگرچه تیم های ازبکستانی تیم های فیزیکی هستند اما نتوانستد برای ما رقبای قلدری باشند و اگر پرسپولیس بازی همیشگی خود را ارائه دهد، می تواند به راحتی ازسد این تیم در ورزشگاه آزادی عبور کند، البته در لیگ قهرمانان آسیا شرایط با بازی های داخلی متفاوت است اما مطمئن هستم نکات لازم در این رابطه از سوی کادر فنی به بازیکنان گفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در لیگ و احتمال قهرمانی آن، اظهار داشت: شرایط آرمانی پرسپولیس هم بر کسی پوشیده نیست و به نظر من پرسپولیس در لیگ قهرمان شده و من از الان قهرمانی را به همه هواداران، بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم و معتقدم تیم های تعقیب کننده پرسپولیس نمی‌توانند به هیچ وجه به این تیم برسند. درباره لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس با توجه به شرایط سختی که دارد و از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است، باید از حالا به فکر مراحل بعدی باشد البته بنده امیدوارم این مشکل پرسپولیس حل شود و با توجه به اینکه میان مراحل بعدی لیگ قهرمانان یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، باشگاه بتواند در آن پنجره نقل و انتقالات بازیکن بخرد، در هر صورت اگر این چنین هم نشود همین تیم اگر بازی خود را انجام دهد از این گروه به عنوان تیم نخست صعود خواهد کرد و به امید  خدا در مراحل بعدی نیز بچه ها می ‌توانند مانند سال گذشته درخشش داشته باشند و تجربه سال پیش به پرسپولیس کمک می کند و این تیم پتانسیل صعود به فینال آسیا دارد.

 

وی افزود: من بسیار امیدوار هستم که پرسپولیس با حفظ استخوان‌بندی خود سال آینده هم بتواند قهرمان لیگ شود و در قهرمانی لیگ برتر هت تریک کند.

 

مهاجم اسبق تیم ملی درباره  وضعیت علیپور گفت: علی علیپور بسیار خوب بوده، شاید کمتر از او این انتظار را داشتند که ۱۶یا ۱۷ گل بزند و آقای گل لیگ شود اما از حالا به بعد که انتظارات از او بالا رفته به همان میزان فشار نیز روی این بازیکن زیاد شده، بنده به شخصه اعتقاد دارم علیپور بازیکن بسیار با استعدادی است و موفقیت‌های او ادامه دار خواهد بود، واقعا لایق پوشیدن پیراهن پرسپولیس و البته تیم ملی است، به هر صورت آقای گل لیگ در تیم ملی جا دارد و من امیدوارم او با تیم ملی به جام جهانی برود.

 

بخش دیگری از صحبت‌های کاظمیان درمورد موضوع تماشاگران بود و مشکلاتی که سال پیش برای پرسپولیس در این رابطه به وجود آمد بود، او در این باره عنوان کرد: من فکر می کنم تجربه تلخ سال گذشته که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بدون تماشاچی بازی کرد دیگر تکرار نشود و آن تعداد بسیار کمی که برخی مواقع کارهایی را انجام می دهند به فکر تیم خود باشند و من امیدوارم فردا پرسپولیس و هوادارانش فرهنگ بالا و غنی ایران را به خوبی نشان دهند.

 

کاظمیان درخصوص وضعیت خودش و اینکه از فوتبال هنوز به صورت رسمی خداحافظی نکرده گفت: بنده یک سال تلاش کردم تا اینکه به فوتبال برگردم و دوست داشتم با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کنم که نشد، متاسفانه نه تنها من بلکه بسیاری از بزرگان واسطوره های فوتبال ایران وپرسپولیس بدون خداحافظی از دنیای فوتبال کنار می روند. بنده مدرک c و b مربیگری آسیا را گرفته ام و قصد دارم در آینده مدرکa را بگیرم و دوست دارم مربیگری کنم و امیدوارم یک مربی خوب باشم و در این عرصه موفق ظاهر شوم.

برنا

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس، بامداد چهارشنبه در پایتخت

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار لاس ویه‌را بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شود تا هدایت تمرینات پرسپولیس را برعهده بگیرد. بر اساس بلیت سرمربی سرخپوشان، او ساعت ۳:۲۵  دقیقه بامداد روز هشتم فروردین به تهران می‌رسد.

تا زمان بازگشت اوسمار، تمرینات پرسپولیس با هدایت دستیاران او برگزار خواهد شد و آنها نقش سرمربی سرخپوشان را در این جلسه تمرینات برعهده خواهند داشت.

مهرداد خانبان نیز طبق هماهنگی با مدیر و سرمربی تیم از روز نهم فروردین در تمرینات حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس
  • سرمربی پرسپولیس، بامداد چهارشنبه در پایتخت