Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این نمایشگاه شرکت ها، صنعتگران و تولیدکنندگان عایق، قیر و آسفالت نقاط مختلف کشور و دیگر مناطق جهان ضمن عرضه جدیدترین تولیدات و خدمات خود، با فناوری های روز این حوزه نیز آشنا می شوند.
در این نمایشگاه که با حمایت وزارت صنعت،معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود، بیش از 125 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مریم توکلیان مجری این نمایشگاه گفت: در کنار شرکت های داخلی حاضر در نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و ماشین آلات وابسته، شرکت هایی از کشورهای آلمان، چین، هندوستان، برزیل، آفریقای جنوبی، آذربایجان و ترکیه نیز جدیدترین تولیدات و تجهیزات خود را عرضه و ارائه می کنند.
وی اضافه کرد: نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و تجهیزات و ماشین آلات وابسته در فضائی بالغ بر ده هزار مترمربع و در سالن های10– 11– 12– 13 و فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و در آن انواع قیرهای پلیمری، رنگی، طبیعی، اصلاح شده ، صنعتی، جاده ای وصادراتی, عایق سفید، ژئوممبران، ژئوتکستایل، انواع آسفالت های گرم، سرد، رنگی و پلیمری، تجهیزات دانه بندی، جایگزین های نوین آسفالت، فناوری های نانو، مظروف سازی و انواع ماشین آلات سنگ شکن به نمایش گذاشته می شود.
رئیس ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و تجهیزات و ماشین آلات وابسته خاطر نشان کرد: قرار است همزمان با روزهای برگزاری این نمایشگاه، هیئت هایی تجاری و سرمایه گذاری چند کشور خارجی از نمایشگاه بازدید و با شرکتهای ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.
توکلیان اضافه کرد: برگزاری چند نشست علمی،آموزشی و تخصصی با حضور کارشناسان، استادان دانشگاه ها و صنعتگران، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، نشستهایB2B جهت انجام رایزنی های تجاری، ارائه محصولات نوین و نحوه کاربرد آنان، و برگزاری آزمایش های تخصصی بر روی محصولات جدید برای معرفی بهترین و با کیفیت ترین محصول استاندارد، برخی دیگر از برنامه جانبی نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و تجهیزات و ماشین آلات وابسته است.
وی گفت: این نمایشگاه که نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد یافته است، با هدف معرفی توانمندی ها و برنامه های این حوزه، بهره گیری از پیشرفت های فناوری، افزایش طول عمر رویه های آسفالتی، بهبود کیفی عملیات اجرایی و اصولی طرح های عمرانی، بالا بردن سطح کیفی تولید قیر و اصلاح آن جهت مصرف داخل و صادرات قیر استاندارد به بازارهای هدف خارجی، ارائه فنآوری های نوین، بومی سازی دانش فنی کالاها و خدمات کشورهای پیشرفته دنیا، معرفی شرکتهای دانش بنیان و ایجاد فضای مناسب جهت رایزنی های تجاری مستقیم مابین خریداران و تولید کننده، پیمارکاران و کارفرمایان برگزار می شود.
به گفته رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه؛ صنعت قیر و آسفالت در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته است بطوری که کارشناسان پیش بینی می کنند طی سال های آینده، قیر و آسفالت و فرآورده های فعلی این حوزه ، جای خود را به نوع جدیدی از قیر و آسفالت با مزایای و کیفیت های بسیاری بالائی بدهد.
توکلیان افزود: در حال حاضر قیرهای پلیمری و رنگی در بسیاری از کشورها بکار گرفته شده و در کشور ما هم دانش این نوع قیر وجود دارد و برخی از کارخانه ها هو توانائی تولید آن را دارند.
وی اضافه کرد: این نوع قیرها با توجه به کیفیت های بالائی دارند می توانند سال های متمالی پا برجا بماند و در نتیجه کمتر به محیط زیست آسیب وارد می کند.
نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و تجهیزات و ماشین آلات وابسته از امروز تا 26 بهمن از ساعت 9 تا 17 درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از آمادگی برای مدیریت بارندگی و رفع ماندآب احتمالی در شهر در روزهای آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی شمسی با اشاره به آمادگی برای مدیریت بارندگی‌های پیش‌رو، اظهار داشت: پس از بارندگی‌های ابتدای فروردین‌ماه و ماندآبی که در شهر رخ داد، بررسی‌های میدانی در هشت منطقه آغاز و لایروبی‌های مورد نیاز انجام شد. لوله‌گذاری در خطوطی که نشست کرده بودند نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها بارندگی از چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ادامه دارد گفت: با توجه به ماهیت بارندگی‌ها در فصل بهار هنوز پیش‌بینی نشده است در نهایت در این چند روز چند میلیمتر بارندگی در اهواز خواهیم داشت. بنابراین آمادگی صددرصدی داریم تا در سریعترین زمان ممکن ماندآبی که در شهر ایجاد می‌شود، رفع شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در هر بارندگی، مساله یکی از محلات خود را نشان داده است و تلاش شده مشکلاتی که احصاء شده‌اند، رفع شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری اهواز آماده هستند و 50 تانکر مکنده هم اجاره کرده‌ایم گفت:ماشین‌آلات دستگاه‌های دیگر مانند نفت، فولاد و نیشکر نیز آماده هستند تا در صورت وقوع بارندگی بیش از حد نرمال با استفاده از همه ظرفیت استان خوزستان، در کمترین زمان ماندآب از شهر اهواز  خارج شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین