Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@04:27:45 GMT

برخی بازیگران با پشتوانه مالی بازیگر شده اند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۰۷۴۶

برخی بازیگران با پشتوانه مالی بازیگر شده اند

به گزارش جهان نيوز،  فرشته صدر عرفایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فیلم اولی ها گفت: نسل جدیدی که فیلمسازی را آغاز می کنند به آنها فیلم اولی می گویند از میان این دسته از هنرمندان فیلمسازان خوبی به سینما معرفی شدند.

وی در همین راستا افزود: فیلم اولی ها در جشنواره سی و ششم پذیرفته نشده اند و معیار و ملاک انتخاب فیلم ها هنوز برای بسیاری از هنرمندان مشخص نشده است یعنی بیشتر هنرمندانی که فیلم هایشان به جشنواره راه پیدا نکرد با سرمایه بخش خصوصی تولید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بازیگر درباره فیلم خود که با بخش خصوصی تولید شد اظهار کرد: به شخصه دوست داشتم که سرمایه گذار خصوصی در کنار فیلم باشد اما بنیاد فارابی تعهد کرده بود که سرمایه فیلم را پرداخت کند اما به دلیل کمبود پول که مدتهاست با آن دست و پنجه نرم می کند نتواست در موعد مقرر مبلغ را پرداخت کند و کمتر از آنچه تعهد داشت پرداخت کرد.

وی ادامه داد: نمایش داده شدن فیلم اولی ها در جشنواره فیلم فجر فرصت خوبی برای دیده شدن و نقد فیلم هایشان بود.

صدر عرفایی درباره ورود بازیگران جوان به سینما اظهار کرد: نباید محدود کنیم چه کسانی وارد سینما شوند یا نشوند بلکه هر کسی که توانایی بازی دارد و در نقشی جا افتاده باید در سینما حضور داشته باشد کسانی که انتخاب اشتباه در بازیگری می کنند و اشتباه وارد این عرصه شده اند به زودی حذف خواهند شد مگر اینکه پشتوانه های مالی داشته باشند و بخواهند بازی آنها در آثار متعدد تداوم داشته باشد و در سینما بازیگری را یاد بگیرند و در نتیجه این اتفاق آنقدر فیلم بازی می کنند تا بازیگر شوند.

وی خاطر نشان کرد: اکثر هنرمندانی که به عرصه بازیگری وارد می شوند درخشان هستند و  در زمینه های مختلف فیلمبرداری، فیلمنامه نویسی، کارگردانی و بازیگری در کنار این هنرمندان استقبال می کنم. در کارنامه هنری ام همکاری با فیلمسازان، بازیگران و نابازیگران وجود دارد. اگر هنرمندان تازه وارد درست انتخاب شده و حمایت شوند می توانند انتخاب های نمونه باشند.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام سجاد کارگر امام جماعت مهدیه امیرآباد گفت: این دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول و کلاس‌های هفتم، هشتم و نهم هستند.


حجت الاسلام کارگر افزود: با همکاری هئیت مهدیه امیرآباد و بسیج دانش آموزی در دو شب‌های قدر و ماه رمضان با کمک‌هایی که از سوی خیرین به مبلغ یکصد میلیون تومان جمع آوری شد توانستیم امروز این دانش آموزان زائر اولی را راهی مشهدالرضا کنیم.


وی گفت: این سفر معنوی ۵ روزه است و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی خوبی در اتوبوس وحرم مثل مسابقه، آداب زیارت و حرم شناسی برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است.


حجت الاسلام کارگر افزود: امیدواریم با اولین زیارتی که تجربه می‌کنند با مددگرفتن از امام رضا (ع)، زندگی خوبی را شروع کنند و در مسیر زندگی و درسشان موفق باشند.


این زائر اولی‌ها که در طول عمرشان فرصتی فراهم نشده بود تا به زیارت امام رضا (ع) بروند احساس خوشحالی داشتند.

دیگر خبرها

  • نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»، فصل جایگزین‌های بیت کوین
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • چه بازیگری مصدر تنش بود؟/وارونه نمایی به سبک فرانسوی‌ها
  • تجلیل از ۷۰ هنرمند ایلامی همزمان با هفته هنر انقلاب
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد