Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:54:45 GMT

رکابزنان معلول ایران راهی مالزی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۰۸۴۴

رکابزنان معلول ایران راهی مالزی می‌شوند

تیم ملی دوچرخه‌سواری معلولان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا بامداد روز چهارشنبه به کشور مالزی اعزام می‌شود. ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ ورزشی سایر حوزه ها نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، فرهاد عصفوری رئیس انجمن پارا دوچرخه سواری با اعلام این خبر گفت: تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا با سه ورزشکار، 40 دقیقه بامداد روز چهارشنبه به کشور مالزی اعزام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصفوری افزود: این مسابقات از روز شنبه 28 بهمن ماه آغاز می شود و تا دوشنبه 30 بهمن ماه در شهر نیلای مالزی ادامه پیدا می‌کند و ملی پوشان روز دوم اسفندماه به ایران برمی گردند.

وی اظهار داشت: مهدی محمدی، علیرضا قاسمی و بهرام سلیمانی سه ملی پوش اعزامی ایران هستند که تمرینات خود را تحت نظر علیرضا مکوندی، مربی تیم ملی، انجام داده اند.

رئیس انجمن پارا دوچرخه سواری با اعلام برنامه مسابقات گفت: مسابقات از روز شنبه 28 بهمن ماه در ماده تعقیبی انفرادی آغاز می شود. روز دوشنبه 30 بهمن ماه نیز مسابقات تیم اسپرینت و یک کیلومتر برگزار می‌شود.

عصفوری درباره شرایط ملی پوشان اظهار داشت: اردوی ملی پوشان از اول دی ماه در اهواز آغاز و تا روز گذشته ادامه داشت. ملی پوشان تمرینات‌شان را تا اعزام به بازی ها در تهران انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ضیغمی رییس سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با معاون سازمان توسعه تجارت مالزی با اشاره به توانمندی‌های صادراتی ایران، بیان کرد: تفاهم‌نامه تجارت ترجیحی با اندونزی در مراحل نهایی شدن است و امیدواریم که با مالزی نیز تفاهم‌نامه تعرفه ترجیحی را امضا کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت‌های صادراتی تولیدکنندگان ایرانی، گفت: چگونگی مراودات پولی و بانکی در شرایط تحریم برای ایران اهمیت دارد.

برگزاری نمایشگاه ایران در مالزی

در ادامه جایی شانکه معاون سازمان توسعه تجارت مالزی، ضمن تشکر از میهمان نوازی ایرانیان، گفت: من برای نخستین بار به ایران سفر کردم؛ تعداد قابل توجه بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از این نمایشگاه برای من جالب توجه است.

وی پیشنهاد دایر کردن نمایشگاه‌های مشترک ایران و مالزی را به ضیغمی داد و افزود: من از شما دعوت می‌کنم که به مالزی سفر کنید و علاوه بر بازدید از سازمان توسعه تجارت مالزی، در نمایشگاه حلال MIHAS که در مهر امسال برگزار می‌شود نیز دیدن کنید.

معاون سازمان توسعه و تجارت مالزی، گفت: من مسوول دفاتر سازمان توسعه تجارت مالزی در سایر کشورها هستم و تمایل داریم که در ایران نیز یکی از دفاتر منطقه‌ای خاورمیانه را افتتاح کنیم.

همچنین در این دیدار دو طرف درباره شیوه مراودات پولی و بانکی به توافقاتی دست پیدا کردند. معاون سازمان توسعه تجارت مالزی به همراه هیات مدیره اتاق بازرگانی مالزی از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دیدن کردند.

کد خبر 6093247 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند