Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: در راستای توسعه طرح‌های پرورش ماهی در قفس در آبهای خلیج فارس تاکنون به ظرفیت ۳ هزار و ۸۰۰ تن پرورش ماهی صادر شده است. ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ استانها بوشهر نظرات

عباسعلی زنده‌بودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های استان ساحلی بوشهر پرورش آبزیان است اظهار داشت: در این راستا پرورش میگو در سواحل این استان طراحی و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون 7 هزار هکتار اراضی ساحلی استان بوشهر برای پرورش میگو واگذار شده است خاطر نشان کرد: علاوه بر این 3 هزار و 500 هکتار دیگر برای واگذاری در دست اجرا است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر از تولید 13 هزار و 400 تن میگوی پرورشی از اراضی ساحلی استان خبرداد و خاطر نشان کرد: این میزان میگو از 4 هزار و 400 هکتار اراضی امسال تولید شد.

زنده‌بودی از افزایش تولید میگوی پرورشی در سال آینده از اراضی ساحلی استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده سال آینده 5 هزار هکتار از اراضی ساحلی به پرورش میگو اختصاص می‌یابد که در سال 1397 تولید میگو به 18 هزار تن می‌رسد.

وی، با اشاره به پرورش ماهی در قفس در آبهای خلیج فارس و سد رئیسعلی دلواری بیان کرد: تاکنون 49 موافقت اصولی برای پرورش ماهی در قفس صادر شده که ظرفیت این موافقت‌های اصولی 50 هزار تن است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر از تولید 1500 تن ماهی پرورش در قفس خبرداد و گفت: : در راستای توسعه طرح‌های پرورش ماهی در قفس در آبهای خلیج فارس تاکنون به ظرفیت 3 هزار و 800 تن پرورش ماهی صادر شده که یک‌هزار و 500 تن  آن به تولید رسیده است.

زنده‌بودی با اشاره به اینکه بیشترین سرمایه گذاری پرورش ماهی در قفس در شهرستان تنگستان انجام شده است تصریح کرد: تاکنون مجوز 100 میلیارد تومان پروژه پرورش ماهی در قفس در آبهای تنگستان صادر شده است.

وی، از صدور آبزیان  پرورشی  از استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: 15 هزار تن ماهی و میگو به ارزش 90 میلیون دلار از استان بوشهر به کشورهای مختلف آسیایی صادر شده است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد

پروانه فعالیت شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی به‌عنوان اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن از سوی اتاق تعاون صادر شد.

پروانه فعالیت این شرکت که با گرایش فعالیت خدمات اداری، مالی و پشتیبانی (توکن سازی دارایی) با اعتبار ۲ ساله صادرشده است، تأثیر قابل‌توجهی در توسعه فعالیت و ارائه خدمات تعاونی به سایر اشخاص حقیقی، حقوقی و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی را خواهد داشت.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با حمایت از تشکیل اولین شرکت تعاونی توکنایز مسکن بانام «نوآوران لوتوس پیروزی» به‌عنوان بانکی پیشرو با به‌کارگیری این ابزار نو و فناورانه در زمینه واگذاری املاک در قالب مشارکت عمومی قدم پیش گذاشته است. استفاده از فناوری بلاکچین امکان تبدیل یک دارایی بزرگ به واحد‌های کوچک با امکان مدیریت آسان و شفافیت بالا را فراهم می‌کند.

شایان‌ذکر است؛ اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن در قالب اوراق سهام برای گروه‌های هدف پارسیان بر بستر بلاکچین با ضمانت سرمایه توسط بانک پارسیان توانسته است مجتمع مسکونی، تجاری واداری لوتوس پیروزی واقع در خیابان پیروزی را برای نخستین بار در کشور توکنایز کند و نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خرد به گروه‌های هدف در حوزه مسکن گامی مهم بردارد.

دیگر خبرها

  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • نقشه‌برداری از ذخایر میگو در خلیج فارس با اطلاعات ماهواره‌ای
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد