Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمجید مصلح روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به 27هزار و 893 مترمربع فضای خوابگاهی موجود پوشش خوابگاهی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر 43 درصد است.
وی اضافه کرد: برای پاسخگویی به نیاز خوابگاهی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر 28هزار متر مربع دیگر نیز مورد نیاز است.
مصلح با اشاره به عمر 25 ساله دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: در این مدت هرسال یکهزار و 144 مترمربع فضای خوابگاهی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزود: کمبود فضای ورزشی از جمله دیگر نیازها و مشکلات این دانشگاه است که باید تقویت شود.
مصلح اضافه کرد: احداث سالن ورزشی، فضاهای روباز ورزشی و زمین چمن از جمله نیازهای ورزشی دانشگاه خلیج فارس بوشهر است.
وی یادآو رشد: در 25 سال گذشته تاکنون هرسال 104مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه خلیج فارس ایجاد شده است.
وی یادآور شد: امسال با تعریف ردیف جدید برای توسعه زیرساخت ها تاکنون 120میلیارد ریال با احتساب دانشگاه فنی و مهندسی جم برای توسعه خوابگاه و حوزه های جدید مصوب شده است.
مصلح اضافه کرد: درزمان حاضر نسبت دانشجویان روزانه استان بوشهر به کل دانشجویان آن به طور تقریبی 7 درصد و با احتساب دانشگاه علوم پزشکی 10 درصد است.
وی با بیان اینکه دوره های روزانه بدون شهریه است، ادامه داد: این درحالی است که این آمار در کشور با احتساب دانشگاه علوم پزشکی 16 درصد است.
مصلح اضافه کرد: این شاخص گویای این است که به دلیل فراهم نشدن زیرساخت های مناسب روند توسعه آموزش عالی روزانه در استان بوشهر نسبت به کشورتوسعه مطلوبی پیدا نکرده است.
وی اظهارکرد: برهمین اساس 93 درصد جوانان استان بوشهر با هزینه شخصی و 7 درصد با هزینه دولتی مشغول به تحصیل هستند.
مصلح افزود: با توجه به همکاری مسئولان استان بوشهر تلاش می شود با برنامه ریزی مناسب شمار دانشجویان دوره روزانه در استان ارتقا و فاصله 6 درصدی جبران شود.
در زمان حاضر هفت هزار و 300 دانشجو در 91 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه خلیج فارس مشغول به تحصیل هستند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر شهید بهشتی ـ چابهار

بندر شهید بهشتی به عنوان دومین بندر مهم چابهار در سال ۶۱ با توجه به شرایط خاص حاکم بر خلیج فارس (جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران) و با تاکید دولت بر لزوم داشتن بندر در خارج از تنگه هرمز و خلیج فارس شروع به احداث کرد. این بندر در زمان جنگ تحمیلی به دلیل واقع شدن در کرانه دریای عمان و دوری از مرکز بحران نقش مهمی در صادرات ایفا نموده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079982 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم