Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@07:16:37 GMT

بلاتکلیفی محض روی نیمکت تیم ملی بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۱۴۵۷

بلاتکلیفی محض روی نیمکت تیم ملی بسکتبال

در فاصله ۱۰ روز مانده تا بازی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قزاقستان هنوز وضعیت کادرفنی مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه"، ماراتن فینال لیگ برتر بسکتبال هم مثل بازی‌های نیمه‌نهایی این مسابقات به رقابت پنجم کشیده شد؛ اگرچه تکلیف جایگاه سومی لیگ برتر در همان سه مسابقه نخست با برتری پتروشیمی مقابل نفت آبادان مشخص شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین‌ترتیب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها با هدایت مهران شاهین‌طبع امسال در رده سوم قرار گرفت؛ اما جدال برای رسیدن به جام‌ قهرمانی همچنان میان تیم‌های تهرانی و تبریزی ادامه دارد.


بعد از این‌که در دو مسابقه نخست به میزبانی تبریز، مهرام و شهرداری تبریز به تساوی یک بر یک رسیده بودند، در تهران هم این روند ادامه پیدا کرد. روزهای جمعه و شنبه دو بازی دیگر از فینال لیگ برتر بسکتبال به میزبانی سالن آزادی برگزار شد که مهرام در بازی اول و شهرداری تبریز در مسابقه دوم به برتری رسیدند تا بازی پنجم که روز سه‌شنبه در تبریز برگزار می‌شود، مشخص‌کننده قهرمان لیگ‌ برتر بسکتبال در‌ سال ٩٦ باشد.


البته این نتایج شاید خیلی به مذاق فدراسیون بسکتبال خوش نیامد چون قطعا مدیران فدراسیون علاقه داشتند تکلیف قهرمان لیگ برتر هر چه زودتر مشخص شود تا برنامه‌های تیم‌ملی را پیگیری کنند.


حالا در شرایطی فینال لیگ برتر رسما ٢٤ بهمن‌ماه در تبریز به پایان می‌رسد که تیم‌ملی باید ٣ اسفندماه در چارچوب انتخابی جام‌جهانی به مصاف قزاقستان آن هم در کشور حریف برود.


آسمانخراش‌های کشورمان که از دو بازی نخست یک برد و یک باخت در کارنامه دارند، اوایل اسفندماه دو بازی کلیدی مقابل قزاقستان و عراق خواهند داشت. عجیب این‌جاست که با وجود فرصت محدود برای آماده‌سازی تیم‌ملی هنوز وضع کادر فنی هم توسط ریاست جدید فدراسیون مشخص نشده است.


از مربیانی چون مصطفی ‌هاشمی، مهران حاتمی و مهران شاهین‌طبع به‌عنوان گزینه‌های اصلی نیمکت تیم‌ملی یاد می‌شود؛ اما رئیس فدراسیون ترجیح داده بعد از پایان لیگ از نام سرمربی جدید رونمایی کند.
جالب اینکه سایت فدراسیون بسکتبال شب گذشته از آغاز اردوی تیم ملی از ۲۶ بهمن ماه خبر داد. به گفته قاسمی، مدیر تیم ملی بسکتبال، سرمربی و کادرفنی جدید بعد از پایان لیگ برتر اعلام می شوند. محتوای این خبر نشان از تغییرات در کادرفنی تیم ملی دارد. در واقع به نظر می رسد فدراسیون دیگر قصد ادامه همکاری با مهران حاتمی به عنوان سرمربی تیم ملی را ندارد و سراغ گزینه های دیگر رفته است.
به هر حال باید دید در روزهای آینده بالاخره چه کسی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال معرفی می شود و آیا فرصت آماده سازی یک هفته ای برای تیم ملی قبل از بازی مهم مقابل قزاقستان کافی است یا خیر.

بسکتبال تیم ملی بسکتبال مهران حاتمی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه. از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899703

دیگر خبرها

  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال