Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور،گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در  این جلسه دولت را مکلف کردند تا در ارتباط با سیگار در بودجه 97 طبق قانون برنامه ششم توسعه عمل کند.

وی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق دولت را مکلف کردند تا برای تعیین عوارض واردات سیگارهای خارجی و همچنین بحث سیگارهای تولید داخل طبق انچه که در قانون برنامه ششم توسعه آمده عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ خان‌محمدی گفت: با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جشن تکلیف، عبادت و بندگی یک هزار دانش‌آموز پسر البرزی امروز یکشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه در مصلی کرج برگزار شد.   وی افزود: جشن تکلیف آغازگر یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و معنوی است. آیین جشن تکلیف رویدادی مذهبی است، بنابراین ضروری بود به‌گونه‌ای برگزار شود که سالروز مکلف شدن و مشرف شدن دانش‌آموز به بارگاه حق‌تعالی همواره در ذهن او ماندگار شود.   این مسئول بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و متمرکز برای دانش‌آموزان مکلف تأکید کرد و گفت: بهره‌مندی از تشکل‌های دانش‌آموزی در این برنامه، به کیفیت آن کمک کرد.   خان‌محمدی با اشاره به اینکه اولین چیزی که به انسان مکلف واجب می‌شود، نماز است، بیان کرد: نماز برکات فراوانی دارد و از طریق آن مشکلات انسان برطرف می‌شود که دانش‌آموزان باید به ادای نماز اول وقت که بسیار به آن تأکید شده توجه ویژه داشته باشند و غفلت نورزند.

دیگر خبرها

  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • هزار دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند
  • ببینید | آمار جنجالی کارشناس برنامه تلویزیون درباره دولت؛ تامین کسری بودجه با برداشت از بازار سرمایه؟
  • نوسانات بازار برای برای مردم مشکل ساز است