Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در امور جوانان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گلپایگان، دکتر اردشیر محقق که برای شرکت در جلسه دفاع دو نفر از دانشجویان ارشد گروه کشاورزی در واحد گلپایگان حاضر شده بود؛ گفت: «13 سال قبل به عنوان مدرس با این واحد دانشگاهی همکاری داشتم؛ اما امروز پیشرفت چشمگیر دانشگاه گلپایگان از لحاظ تعداد دانشجو، رشته و ساختاری بسیار قابل توجه است و این جای شکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه راه‌اندازی رشته‌های علوم پزشکی باید ریزساخت‌های بسیاری آماده شود تا با تایید مراجع ذیصلاح، فعالیت آن در یک دانشگاه آغاز شود، افزود: «با توجه به اینکه رشته پرستاری، نیازسنجی فراوانی داشته است؛ به دلیل کمبود پرستار و مراکز درمانی که براساس نیاز مردم توسعه پیدا کرده‌اند؛ بنابراین تعداد پرستار بیشتری در جامعه نیاز داریم و اطمینان دارم که این دانشگاه می‌تواند گوشه‌ای از کمبودها را جبران کند.»

محقق با بیان اینکه باید قدردان زحمات خیرینی باشیم که با کمک‌های خودشان، دانشکده پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان راه‌اندازی شود، گفت: «وجود یک دانشکده علوم پزشکی در گلپایگان باعث افزایش سطح سلامت و بهداشت شهر می‌شود، زیرا شما با پرورش پرستار و تزریق آن به جامعه می‌توانید قسمتی از کمبودهای نیروی متخصص را کاهش دهید.»

رئیس سابق جعمیت هلال احمر شهرستان اصفهان که از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی است با بیان اینکه آموزش در بین مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و هلال احمر نیز سکان آموزش رشته امداد و کمک‌های اولیه را دارد؛ افزود: «یکی از وظایف کانون‌های دانشجویی هلال احمر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان در زمینه کمک‌های اولیه با شعار هر خانواده، یک امدادگراست، زیرا وجود یک امدادگر در یک خانواده، می‌تواند در زمان وقوع حادثه هم برای خانواده و هم برای جامعه مفید باشد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله