Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-02@11:04:26 GMT

جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۲۱۹۰

 

به گزارش خبر گزاری صداوسیما ، معاون عمرانی استاندار البرز در این جلسه که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری البرز برگزار شد، گفت: باید در بحث کاهش آلودگی ها هم منابع تولید کننده آلودگی مورد بررسی قرار گیرد و هم کیفیت توزیع سوخت استان بررسی شود.

ارتقایی افزود: باید کیفیت بنزین تولید و توزیع شده در سطح استان مطابق استاندارها باشد و امکان بازرسی این استاندارها بیش از پیش فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان محیط زیست استان البرز هم به ارائه گزارشی از کیفیت هوای استان در سال جاری گفت: در 10 ماه اول امسال 22 روز پاک داشته ایم که 5 روز نسبت به سال قبل بیشتر بوده است.

نجفی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی هم در این جلسه گفت: امسال از  3 میلیون بنزین توزیع شده در جایگاه های عرضه سوخت استان یک میلیون و 600 هزار لیتر آن بنزین یورو 4 بوده است.

مهرور مدیرکل مدیریت بحران استانداری هم در این جلسه با انتقاد از میزان مصرف نفت گاز در نیروگاه منتظر قائم فردیس گفت: 179 میلیون لیتر از ابتدای سال نفت گاز به نیروگاه فردیس تحویل داده شده است که بر اساس میزان مصرف یعنی در دو ماه گذشته بیش از 2 برابر مصرف نفت گاز کل استان این نیروگاه گازوئیل سوزانده است که خود مشکل آفرین است.

مدیرکل استاندارد استان البرز هم در ادامه جلسه گفت: بازرسی از موتورخانه های ادارات و مجموعه های دولتی آغاز شده است ولی این روند با توجه به حجم کار و کمبود نیرو به کندی انجام می شود که در تلاشیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی این مشکل را برطرف و روند را تسریع کنیم.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قراردادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

کد خبر 6094013 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • پاک‌ترین و آلوده‌ترین کشورهای جهان
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت