Web Analytics Made Easy - Statcounter

میر علی اکبر بنی هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت یوم الله 22 بهمن، 22 زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد می شوند که از این تعداد 14 نفر آزاد شده و هشت نفر دیگر نیز تا پایان بهمن ماه به آغوش خانواده باز می گردند.
وی اظهار کرد: برای آزادی 14 زندانی 2 میلیارد و 140 میلیون ریال بدهی این افراد پرداخت شده که یک میلیارد و 260 میلیون ریال از این بدهی، از محل کمک های بلاعوض ستاد دیه استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: شاکیان این افراد نیز 880 میلیون ریال از طلب خود از این زندانیان را گذشت کرده اند.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 480 نفر از زندانیان استان به دلیل جرایم غیر عمد در زندان به سر می برند که 70 میلیارد ریال برای آزادی آنها مورد نیاز است.
به گزارش ایرنا، ستاد دیه با هدف آزادی زندانیانی که جرایم آنان قتل غیرعمد (شبه عمد و خطائی)، صدور چک بلامحل غیرکلاهبرداری، دیه تصادفات رانندگی و ترک انفاق و نداشتن توان پرداخت مهریه است، در ماه مبارک رمضان سال 1369 شمسی در کشور تشکیل شد.
این ستاد با دریافت کمک های مردم خیر و نیکوکار به مددجویان جرایم غیرعمد تسهیلات (بدون بهره و کارمزد) اعطا می کند و اقساط وام از سومین ماه پس از آزادی دریافت می شود تا زندانی فرصت اشتغال به کار پیشین را پیدا کند.
نداشتن هر نوع سابقه محکومیت کیفری، نداشتن فساد اخلاقی، نداشتن اشتهار به فسق و فجور، نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و داروهای روان گردان، داشتن حسن شهرت، سلامت نفس و صداقت در گفتار و کردار، داشتن حسن سلوک در ایام حبس به تائید مدیر زندان و نداشتن هیچ نوع امکان یا درآمد مالی برای پرداخت دیه با تائید گروه تحقیق از شرایط پرداخت تسهیلات به زندانیان جرایم غیرعمد برای آزادی است.
8137/2093
خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان