Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم جایزه علمی رضوی و جشن بزرگ انقلاب با حضور استاندار خراسان رضوی، روسا و اعضای هیئت علمی شبکه جامع دانشگاه‌های استان خراسان رضوی در مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، مراسم جایزه علمی رضوی و جشن بزرگ انقلاب با حضور استاندار خراسان رضوی، روسا و اعضای هیئت علمی دانشگاه های شبکه جامع دانشگاه های استان خراسان رضوی در مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد و در این مراسم با حضور استاندار خراسان رضوی از دانشگاه فردوسی مشهد بدلیل رتبه بندی خوب جهانی، تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که در شامگاه شنبه 21 بهمن ماه 1396 برگزار شد از 32 نفر از استادان و دانشجویان برگزیده علمی ، پژوهشی استان خراسان رضوی که  از دانشگاه علوم پزشکی و فردوسی مشهد ،دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی و علمی کاربردی استان رتبه های برتر درحوزه های علمی و فناوری را در مجامع علمی و بین المللی کسب کرده‌اند و 15 نفر از آنان جزو یک درصد دانشمندان جهان هستند همچنین سه دانشگاه برگزیده براساس رتبه بندی های جهانی و 2 دانشگاه به دلیل برخورداری از رشد شتابان علمی تقدیر شد.

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: افتخار و هویت ملت ها و توسعه جامعه به وجود فرهیختگان، دانشمندان و عالمان آنها است و یک ملت وقتی پیشرفت می کند که پایه های علم و دانش در آن قوت وتوسعه یابد و ملت قدردان فرهیختگان و دانشمندان خود و تلاش های آنان باشد.

رشیدیان افزود: به طور قطع کشوری که دارای چهره های بسیار برجسته علمی است و هویت جامعه خود را مدیون این چهره هاست برای تداوم هویت خود و نیافتادن در دامان بی هویتی و سرگشتگی باید علم و دانش را و بزرگان و عالمان خود را ارج نهاده و دانشمندان خود را به عنوان الگوهایی شاخص به جامعه معرفی کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این رویداد مهم فرصت مبارکی است تا تمامی کسانی که مایه افتخاراین ملک و ملت هستند، به جامعه معرفی شوندو ادامه داد : شعار بنیانگذار جمهوری اسلامی امام (ره) مبنی براینکه "ما می توانیم" انگیزه ای شد برای حرکت این ملت که تا امروز با قوت ادامه دارد.

عباس شیخ الاسلامی مدیر عامل شبکه جامع دانشگاه های استان خراسان رضوی نیز اظهار کرد: این موسسه براساس تصمیم گیری اعضای شبکه جامع دانشگاهیان خراسان رضوی که همه روسای دانشگاه های استان عضو آن هستند، شکل گرفت و هر ماه با حضور استاندار تشکیل جلسه داده و مسائل علمی استان را رصد می کند.

شیخ الاسلامی بیان کرد: برگزاری همایش اعطای جایزه علمی رضوی با ابتکار استاندار خراسان رضوی برای نخستین بار همزمان با دهه فجر امسال طراحی و برای سال اول مقرر شد آیین نامه ای تنظیم و براساس اصول و مبانی این آیین نامه، فرهیختگان دانشگاهی اعم از دانشجویان و اساتید برتر استان معرفی و مورد قدردانی قرار گیرند.

مدیر عامل شبکه جامع دانشگاه های استان ادامه داد: خراسان رضوی یک درصد از دانشمندان جهان را به خود اختصاص داده که این دانشمندان شامل 16 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه های استان هستند و این 16 نفر برای دریافت جایزه علمی رضوی انتخاب شدند.

گفتنی است در این مراسم ضمن رونمایی از تمبر اساتید برگزیده جایزه علمی رضوی، از سه دانشگاه برگزیده براساس رتبه بندی های جهانی شامل دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، 2 دانشگاه به دلیل برخورداری از رشد شتابان علمی شامل دانشگاه پیام نور مشهد و دانشگاه حکیم سبزواری و از 39 نفر از استادان ودانشجویان برگزیده علمی و 2 شرکت فناور برتر استان، تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: این سازمان در طول سال، شاعران و هنرمندان را دور هم جمع می کند و در راستای ارتقای فنی و هنری آن ها برنامه های مختلفی را برگزار می‌کند.   محمد خالقی با اشاره به فراخوان شب شعر وعده صادق از ۲۵ فروردین ماه جاری اظهار کرد: در این مدت اشعار شاعران شهرستان های مختلف استان جمع آوری شده است.   او ادامه داد: در این برنامه هدف‌گذاری شده است تا با جمع آوری اشعاری که با موضوع رژیم کودک‌ کش اسرائیل و همچنین توانمندی های دفاعی کشورمان سروده شده، نسبت به رسانه‌ ای کردن این اشعار و در اختیار عموم قرار دادن آنها اقدام شود.   مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی، مهمترین هدف این شب شعر را تلاش در راستای جهاد تبیین با استفاده از ابزار هنر عنوان کرد و افزود: در این مراسم حدود ۵۰  شاعر حضور دارند که از این تعداد ۱۰ شاعر شعر خود را قرائت می کنند.   در پایان شب شعر وعده صادق از شاعران ۷ شعر برگزیده تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت