Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ارتش ترکیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از زمان آغاز عملیات «شاخه زیتون» تاکنون 1369 افراد مسلح کشته شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، ارتش ترکیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از زمان آغاز عملیات «شاخه زیتون» تاکنون 1369 فرد مسلح کشته شده‌اند.

در این بیانیه آمده است: روز دوشنبه 103 تروریست دیگر کشته شدند و آمار کل تروریست‌های کشته شده در طول این عملیات به 1369 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین حال رسانه‌ها از افزایش شمار تلفات ارتش ترکیه در طول عملیات شاخه زیتون خبر دادند.

خبرگزاری آسوشیتد پرس روز گذشته ضمن اعلام کشته شدن یک سرباز دیگر ارتش ترکیه شمار سربازان ارتش ترکیه که در طول این عملیات کشته شده‌اند را 31 نفر اعلام کرده است.

رجب طیب اردوغان روز شنبه 20 ژانویه اعلام کرد که عملیات نظامی ترکیه علیه یگان‌های مدافع خلق در شمال غربی سوریه عملا آغاز شده است.

وی هدف از این عملیات را «پاکسازی مرزهای جنوبی ترکیه از تروریست‌ها» اعلام کرده و این در حالی است که «بشار اسد»، رئیس‌ جمهور سوریه در واکنش به این اقدام ترکیه، عملیات عفرین را بخشی از راهبرد آنکارا در راستای حمایت از تروریسم توصیف کرده و گفته است که این اقدام تجاوز به حاکمیت سوریه است.

عملیات نظامی ترکیه علیه نیروهای کُرد در منطقه عفرین سوریه چند روز پس از آن صورت گرفت که دولت آمریکا اعلام کرد قصد دارد یک گارد مرزی 30 هزار نفره متشکل از نیروهای کُرد سوریه در مناطق مرزی ترکیه تشکیل دهد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه

نیروی هوایی روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در استان حمص در مرکز سوریه را منهدم کرد.

به گزارش ایسنا، وادیم کولت، معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) اعلام کرد: در حملات نیروی هوایی روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی که منطقه التنف را ترک کرده و در مناطق کوهستانی جبال العمور در استان حمص مخفی شده بودند که دسترسی به آن دشوار است، منهدم کردند.

کولت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: طی روز گذشته هفت حمله به مواضع نیروهای ارتش سوریه توسط گروه‌های تروریستی «جبهه النصره» و «حزب اسلامی ترکستان» در منطقه کاهش تنش در ادلب، یک حمله در استان حلب، چهار حمله در استان ادلب و ۲ حمله در استان لاذقیه انجام شده است.

طبق گزارش اسپوتنیک، ۲۱ آوریل روسیه اعلام کرد ائتلاف بین‌المللی آمریکا در سوریه ۲ بار پروتکل عدم درگیری را نقض کرد و پروازهایی را بدون هماهنگی روسیه انجام داد.

گروه‌های تروریستی در سوریه گاهی حملاتی را به غیرنظامیان و مقرهای ارتش سوریه انجام می‌دهند و ارتش سوریه و روسیه با این حملات مقابله می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس