Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا، معتقد است که تیمش به دلیل نداشتن سرعت کافی و تداوم لازم، نتوانست مقابل ختافه به پیروزی برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسا که در دیدار قبلی مقابل اسپانیول هم با تساوی ۱-۱ متوقف شده بود، در دیدار امشب مقابل ختافه ۷۹ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت‌‌؛ اما نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی ۰-۰ برسد و به این ترتیب، فاصله این تیم با اتلتیکو مادرید به ۷ امتیاز کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا در نیمه اول حتی یک شوت هم نتوانست به چهارچوب دروازه حریف بزند اما کاپیتان بارسا مشکل تیمش را چیز دیگری می داند.

اینیستا به موندو دپورتیوو گفت:

” این چیزی نیست که در بازی ما کم بود. آنچه باعث شد نتوانیم به پیروزی برسیم، فقدان سرعت و تداوم لازم و ایجاد موقعیت های گلزنی بود.

همچنین ما مقابل یک حریف بسیار دشوار قرار گرفتیم که هیچ فرصتی برای تداوم حملات به ما نداد. این یک دیدار خانگی بود و دیدارهای خانگی همیشه شرایط پیچیده ای دارند و در نهایت، غیرممکن بود که بتوانیم به سه امتیاز برسیم؛ هرچند ما تا آخرین دقیقه تلاش کردیم.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت جدید روزنامه کویتی از جدایی ناظم‌الشریعه از حریف ایران

یک روزنامه چاپ کشور کویت از دلیل دیگری برای جدایی نابهنگام سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران از کویت رونمایی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ناظم‌الشریعه روز گذشته (یکشنبه) در گفت‌وگو با تسنیم از مذاکرات بی‌نتیجه خود با فدراسیون فوتبال کویت برای تمدید قرارداد خبر داد و گفت که به فعالیتش در تیم ملی فوتسال این کشور پایان داده است.

با وجود این اظهارنظر، روزنامه «الانباء» کویت مدعی شد که ناظم‌الشریعه به دلیل نتایج ضعیف تیم ملی فوتسال کویت از این سمت برکنار شده است. در بخشی از گزارش این رسانه آمده است: برکناری این مربی ایرانی به دنبال شکست 4 بر 2 مقابل میانمار در اردوی بانکوک بود. کویت پیش از این با نتایج 6 بر 4 و 4 بر یک مقابل عربستان هم شکست خورده بود و حالا داوید مارینِ اسپانیایی هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد.

هاشم‌زاده مربی موقت حریف ایران

تیم ملی کویت در گروه D جام ملت‌های آسیا با تیم‌های ایران، افغانستان و بحرین همگروه است و روز سوم اردیبهشت مقابل تیم ملی کشورمان صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چفرین-لاپورتا، تجدید دیدار خصمانه
  • دو جوان پی‌اس‌جی برای بازی با بارسا حاضری زدند!‏
  • روایت جدید روزنامه کویتی از جدایی ناظم‌الشریعه از حریف ایران
  • درخواست اولتراهای پی‌اس‌جی: بارسا باید از ترس بلرزد!
  • فن دایک: تساوی مقابل منچستریونایتد احساس یک شکست را دارد
  • مصدوم پی‌اس‌جی شاید به بازی بارسا برسد
  • حریف رئال در سوپرجام مشخص شد
  • امباپه: مقابل بارسلونا پنهان نمی‌شوم
  • استقلال همه کار کرد غیر از یک کار
  • تایلند یک حریف ایران در دیدار نهایی والیبال ساحلی