Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از بابلسر؛ مسابقات لیگ زیرگروه فوتبال ساحلی کشور از امروز (23 بهمن) و با شرکت ۲۳ تیم در چهار گروه برگزار می‌شود که تیم بابلسر در گروه دوم، که به میزبانی بندر سیریک هرمزگان، به میدان می‌رود.

در این گروه تیم‌های طوفان بندر سیریک، ابوذر شوش، دهیاری صادق‌آباد، هیات فوتبال بافق و شهرداری همدان در کنار نماینده مازندران قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمد صفری، محسن حمیدی، فتاح پوررضایی، میثم فلاح نتاج، محمد گل‌چوب، صابر ابراهیم‌زاده، حسین شیرزاد، یوسف آقایی، مهدی علیزاده، محمد باقرپور، سعید قربان‌پور، سیروس پوربابا‌ و عباد یوسف تبار بازیکنان تیم بابلسر به مربیگری الیاس آراد در این مسابقات هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خاتون بم مقابل ملوان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  تیم‌های فوتبال بانوان ملوان و خاتون بم در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم خاتون بم با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.  

نتایج دیگر دیدار‌ها نیز به شرح زیر است:

آوا تهران ۱- ۳ پیکان

فراایساتیس کران فارس ۱- ۴ نماینده البرز

سپاهان ۲- ۱ پالایش گاز ایلام

شهرداری سیرجان ۴- ۰ کانی کردستان

در جدول لیگ برتر فوتبال بانوان، خاتون بم با ۴۰ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های ملوان با ۳۷ و شهرداری سیرجان با ۳۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.  

در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور ۱۰ تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • پیروزی خاتون بم مقابل ملوان
  • آزاد سازی بخش دیگری از زمین ساحلی بابلسر
  • آزاد سازی اراضی ساحلی در شهرستان بابلسر
  • آغاز مسابقات رشته ساحلی در جام رمضان مشهد
  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • سفیر پاکستان در تهران: مرز ایران و پاکستان مرز صلح است نه مرز تنش/ در مورد خط لوله گاز دنبال راه حل هستیم و در مسیر درستی حرکت می کنیم/ تروریسم را به گروه جیش الظلم تقلیل ندهیم، مساله عمیق تر از این است
  • درگذشت پدر شهیدان «یوسف زاده»
  • افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور
  • به بهانه سالروز تولد شهیدی که حاج قاسم وصیت کرد کنارش دفن شود
  • امسال ۲ هزار انشعاب فاضلاب در مازندران نصب شد