Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در نشست علنی روز دوشنبه شورای اسلامی شهر مشهد لایحه 2 فوریتی کنترل بهای خدمات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهر بررسی و تصویب شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد در این باره گفت: شهردای در حال آماده کردن فیش های عوارض سال 96 است که با هماهنگی اعضای شورای اسلامی مشهد قرار بود این عوارض نسبت به سال گذشته کاهش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بتول گندمی افزود: شورای چهارم مصوبه ای داشت که به شهرداری اجازه داده می شد بر اساس ارزش هر منطقه، بهای خدمات آتش نشانی در سال جاری را پنج برابر افزایش دهد.
وی اظهار کرد: برای کنترل افزایش قیمت، لایحه 2 فوریتی به شورا ارائه شد تا با جلوگیری از اجرای مصوبه مزبور، کاهش قیمت در فیش های سال جاری اعمال شود.
وی گفت: طبق لایحه 2 فوریتی به منظور کمک به شهروندان، شهرداری موظف است از زمان ابلاغ این مصوبه بهای خدمات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در سال جاری را با حداکثر 9 درصد افزایش (براساس آخرین نرخ تورم سالانه بانک مرکزی) نسبت به محاسبات سال 1395 از مودیان دریافت کند.
امیر شهلا عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: هنوز جوهر رای این مصوبه خشک نشده، برخی رسانه ها 'افزایش بهای خدمات آتش‌ نشانی در شورای شهر مشهد' را تیتر کرده اند و این در حالی است که ما به کاهش عوارض آتش نشانی رای دادیم و افزایش پنج برابری براساس مصوبه شورای چهارم را به نفع شهروندان کاهش دادیم.
اصلاح بودجه سال 96 سازمانهای مدیریت پسماند شهرداری، فردوس ها، میادین میوه و تره بار، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، نمایشگاه بین المللی مشهد، سازمان زمین و مسکن، سازمان فرهنگی اجتماعی، شرکتهای بهره برداری، قطارشهری و موسسه فرهنگی شهرآرا از دیگر مصوبات نشست علنی امروز شورای شهر مشهد بود.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7505 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، آقای محمد حسین مقیسه گفته مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: سقف ضمانت‌نامه‌های اعتباری به پیشنهاد هیئت مدیره و تصویب مجمع عمومی، از ۵ به ۱۰ میلیارد تومان و سقف انواع ضمانت‌نامه‌های غیراعتباری (پیمانکاری-قراردادی) از ۱۰ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت. وی گفت: ضمانت‌نامه اعتباری، برای پوشش خطرپذیری (ریسک) بازپرداخت نشدن تسهیلات اعطایی به نفع بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین تضمین تامین مالی از طریق سکو‌های تامین مالی جمعی و سکو‌های تامین مالی زنجیره تامین با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد صادر می‌شود.  مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اضافه کرد: درصد پوشش این نوع ضمانت‌نامه ۱۰۰ درصد اصل و سود تسهیلات سرمایه در گردش، ایجادی و توسعه‌ای را شامل می‌شود.  مقیسه افزود: صندوق با صدور انواع ضمانت‌نامه غیراعتباری به‌نفع کارفرما، تسهیل‌گر اجرای قرارداد‌های واحد‌های تولیدی مشمول تعریف صنایع کوچک است. وی گفت: ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد، به درخواست واحد‌های تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • البرز| شورای ششم جذب نیروی جدید نداشته است
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تأیید شد
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران