Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح ضربتی بازرسی HSE از سرای محلات منطقه ۱۱ به منظور ارتقای سطح دانش HSE مدیران و اعلام عدم انطباق‌های مشاهده شده از سوی اداره HSE ومعاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه اجرا خواهدشد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، از سوی اداره HSE ومعاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری جلسه توجیهی وآموزشی با موضوع "طرح ضربتی بازرسی HSE از سرای محلات "با حضورمدیران اجتماعی نواحی و مدیران سرای محلات هفده گانه با هدف ارتقای سطح دانش HSE آنان و اعلام عدم انطباق‌های مشاهده شده در بازرسی‌ها برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت رعایت موارد ایمنی و بهداشتی و حفظ محیط زیست، مقرر شد موضوعات HSE سرلوحه‌ی کار کلیه‌ی واحد‌ها قرار گیرد و با افزایش تدابیر لازم در خصوص تامین سلامت پرسنل و شهروندان، حفاظت محیط زیست و کاهش صدمات ناشی از کار و فعالیت محیطی را در پی داشته باشد.
در این نشست با تعریف مفهوم HSE، نمونه‌ها و مصادیق آن در فعالیت‌های سرا‌های محلات و با اشاره به این نکته که آمار حوادث بیان گر اهمیت و ضرورت رعایت موارد ایمنی و بهداشتی جهت جلوگیری از آسیب‌های جانی، مالی و زیست محیطی می‌باشد؛ نسبت به تشریح عدم انطباق‌های مشاهده شده در بازرسی‌های صورت گرفته با اولویت عدم انطباق‌های High Risk پرداخته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳

شهردار گرگان با تاکید به توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری گرگان، گفت: سال‌جاری، سال اقدام و عمل برای مدیران شهری گرگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۳ با رویکرد محرومیت‌زدایی از محلات کم‌برخوردار، توانمندسازی محلات شهر گرگان و مردمی‌سازی پروژه‌ها تدوین و به تصویب فرمانداری رسیده است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۳، سال اقدام و عمل برای مدیران شهری گرگان خواهد بود، افزود: سرانه متوسط شهرداری تهران با همه ظرفیت‌های موجود پنج میلیون تومان است، بنابراین کسب دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد از شهر گرگان و سرانه شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومانی به ازای هر شهروند کار دشواری است.

شهردار گرگان یادآور شد: تحقق این موضوع نیازمند یک کار جهادی توسط نیروهای شهرداری، مدیران سازمان‌ها، شهرداران مناطق و حمایت قاطع اعضای شورای اسلامی شهر در سال جدید است.

کد خبر 745079

دیگر خبرها

  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد