Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:20:13 GMT

افتتاح مدرسه یک کلاسه در بندرلنگه

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۳۶۵۳

افتتاح مدرسه یک کلاسه در بندرلنگه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه گفت: مدرسه یک کلاسه شهید مدافع حرم حبیب روحی در روستای محروم خورخار بخش مهران بهره برداری شد.
سردار عظمایی گفت: این مدرسه با زیربنای 60 متر مربع ساخته شده است.

فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه گفت: برای ساخت این مدسه با مشارکت افراد خیر و گروه جهادی امام محمد باقر (ع) 40 میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ز

یهره برداری از یک مدرسه یک کلاسه در بندرلنگه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به عملیات تنبیهی تاریخی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات، ناتوانی اسراییل در محافظت از خودش را ثابت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار محسن کریمی عصر _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در صحن علنی شورای شهر اراک اظهار کرد: عملیات انجام شده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم منحوس اسرائیل به دنبال یک جریان و برخورد با صهیونیسم در قالب جبهه حق و باطل تعبیر می‌شود.

وی افزود: این خط از سال‌ها و قرن‌های قبل آغاز شده و در مقابل هم بودند و امروز هم با هم مواجهه دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: صهیونیست با یک مدل جدید از حدود یک قرن پیش در صحنه نظام بین‌الملل نفوذ پیدا کرده است و یک مجموعه را به صورت نمادین با یک کشور به نام اسرائیل تأسیس کردند تا اهداف آن حزب را در جهان دنبال کند.

سردار کریمی افزود: تقابل دو جبهه حق و باطل که از گذشته تاکنون ادامه داشته به زمان ما رسیده است و با پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری و حضرت امام جریانی تحت عنوان جبهه مقاومت را علیه جبهه باطل پایه گذاری کردند و ما امروزه شاهد هستیم جبهه مقاومت به بلوغ رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در پیام خود در یک سال قبل از رحلت به تمام آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان گفتند؛ من باشم یا نباشم یک روزی شما باید با همه این دنیای کفر مبارزه کنید و تا دیر نشده این هسته مقاومت را ایجاد کنید.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: همه ما شاهد بودیم که این هسته‌های مقاومت با فرمان حضرت امام شکل گرفت و با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تأسیس سپاه قدس یک جان تازه به این جریان بخشید و ما بعد از ۴۰ سال شاهد هستیم این جریان به یک بلوغ رسیده است و با پیدا کردن همفکران خود به صورت واحد در مقابل اسرائیل به میدان آمده است.

سردار کریمی ادامه داد: در جریان طوفان الاقصی ما دیدیم حماس که یک جریان مردمی برآمده از مردم است، چگونه با دستان خالی چنین عملیات بزرگی را انجام داد که تحلیلگران جهان را به فکر فرو برد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با ۴۰۰ هزار نیروی مسلح و ۴۰۰ هزار نفر نیروی احتیاط و عواملی که رژیم اسرائیل را دوام و بقا می‌دهد با پشتیبانی‌های کشورهای خارجی است که می‌تواند بیش از ۵۰ درصد توان اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و غیره را مورد حمایت قرار دهد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه دومین عامل آن ارتش و اعتماد به این ارتش است گفت: همچنین سیستم اطلاعاتی این رژیم و ارعاب با این چهار عنصر موجب دوام و بقا اسرائیل شده است.

سردار کریمی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای بقای خود چهار راهبرد مدنظر دارد افزود: عملیات پیش دستانه درگیری در خارج از مرزها بازدارندگی سیاسی و امنیت داخلی ما مشاهده می‌کنیم که هر چهار مورد از دست رفته‌اند.

وی ادامه داد: با عملیات طوفان الاقصی بیش از دو میلیون نفر آواره بر روی دست رژیم صهیونیستی باقی مانده است و بیش از یک میلیون نفر از این افراد فرار کردند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: در حدود ۳۰۰ هزار نفر از این افراد نخبگانی است که سال‌های سال این رژیم تلاش کرد تا آنها را جذب کند.

سردار کریمی با بیان اینکه صنعت اقتصادی اسرائیل با درآمد روزانه بیش از ۴۰۰ میلیون دلار از دست رفته است گفت: هم اینک مراکز آموزشی و اقتصادی آنها تعطیل شده، بنادر آنها هم قابل استفاده نیست و ارتش این رژیم با آن همه امکانات شکست خورده است‌.

وی ادامه داد: اسرائیل در عملیات حمله به کنسولگری ایران به دنبال تلافی با جمهوری اسلامی ایران بود اما با یک اشتباه فاحش دست به عملیاتی زد که دست جمهوری اسلامی را برای تنبیه باز گذاشت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: عملیاتی که در پاسخ به جسارت رژیم صهیونیستی انجام شد، بزرگترین و پرحجم‌ترین عملیات ترکیبی موشک و پهپاد در تاریخ دنیا و جمهوری اسلامی است.

سردار کریمی افزود: این عملیات، اولین حمله مستقیم به اسرائیل و تست وفق موشک‌ها و پهپادهای سپاه در کنار عملیات روانی موفق و قدرتمند بر روی ساکنین سرزمین‌های اشغالی بود.

وی ادامه داد: هفت لایه پدافندی توسط کشورهای آمریکا، اسرائیل، انگلیس فرانسه و چند کشور منطقه با هم دست به دست هم دادند و پیشرفته‌ترین سلاح‌های خود را به کار گرفتند و می‌توان اینگونه گفت که این عملیات یک زورآزمایی رودررو بود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: با این عملیات توانمندی جمهوری اسلامی به باور جهانیان و استکبار جهانی رسید و سبب تقویت روحیه نظامیان و شور و نشاط اجتماعی مردم شد.

سردار کریمی افزود: سطح بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ارتقا پیدا کرد تا قبل از این عملیات تصور دشمن یک چیز بود و بعد از عملیات تصور آنها تغییر کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با اشتباه راهبردی خود دست ما را باز گذاشت تا تکه‌های این پازل را در کنار هم بچینیم گفت: با این عملیات ناتوانی سیستم‌های پدافندی رژیم صهیونیستی مشخص شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: سطح نوین کنش افندی این رژیم را امتحان کردیم و آمادگی لازم را داریم، چند لایه بودن عملیات و پنهان بودن و بسیاری از موارد دیگر شامل اهداف و ابزار برای مقابله در این عملیات مورد بررسی قرار گرفت و انجام شد.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: نکته برجسته این عملیات استفاده از سلاح‌هایی بود که هیچ سامانه پدافندی توان رهگیری و مقابله با آن را نداشت و آن هفت موشک‌ی بود که در مهم‌ترین پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی فرود آمد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز از غزه عقب نشینی کرد و غزه را بیش از جنگ جهانی بمباران کرد و تمام ساختمان‌هایی که تصور می‌کرد در آن رزمنده‌ای حضور دارد تخریب کرد.

کد خبر 747052

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • سردار شاکرمی، فرمانده سپاه میهمان برنامه زمرد سیما