Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@04:19:02 GMT

همایش بصیرتی پرسش و پاسخ

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۳۸۹۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد؛ محوریت این جلسات به صورت پرسش و پاسخ بود و در ابتدا آقای رجب پور پس از ایراد مقدمه ای به سوالات حاضرین جواب دادند:« 121سال پیش پرتکول های دانشوران صهیون با 24 برنامه جامع که امروزه به تمام زبان های دنیا ترجمه شده است لو رفت که نشان از تسلط کامل آنها بر اسلام و تشیع بود و پیروزی انقلاب اسلامی تمام این اهداف را زیر سوال و به تقابل با آن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: روش دشمن در ابتدا و قبل از پیروزی انقلاب مقابله، بین12تا22بهمن مدیریت و بعد از آن باز هم مقابله با انواع جنگ نیمه سخت(کودتا، ترور و...)،جنگ سخت 8ساله که به گفته امام خود به فرصت برای صدور انقلاب به کشورهای دیگر بوده است و در ادامه جنگ نرم که هنوز ادامه دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود. پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است. در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902142

دیگر خبرها

  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد