Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:57:53 GMT

عملیات آزاد سازی جاده تیران - سامان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۴۰۴۰

عملیات آزاد سازی جاده تیران - سامان آغاز شد

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان تیران و کرون در مراسم آغاز عملیات آزاد سازی و تعریض جاده تیران به سامان گفت: این جاده یکی از مسیرهای پر تردد و از پرحادثه استان اصفهان است که حجم بالا و عرض کم این جاده منجر به بروز حوادث ترافیکی زیادی شده است.
علی رحمانی افزود: 2 کیلومتر از این جاده در محدوده شهرستان تیران و کرون تاکنون تعریض نشده است که در این راستا به همکاری مالکان زمین و باغ های اطراف این جاده نیاز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خوشبختانه با همکاری مالکان زمین و باغ های اطراف جاده تیران به سامان در شهرستان تیران و کرون، زمینه تعریض این جاده فراهم و عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد.
فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: برای تعریض این جاده 2 هکتار از زمین های اطراف این جاده آزاد سازی و به مالکان نیز زمین های معوض داده می شود.
وی ادامه داد: پس از آزاد سازی، پروژه تعریض این جاده توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان انجام خواهد شد و بر اساس پیش بینی ها این طرح در سال آینده به بهره برداری می رسد.
فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه به دلیل موقعیت جغرافیایی این شهرستان، تردد وسایل نقلیه در جاده های تیران و کرون بالا است گفت: نگهداری و توسعه زیرساخت های راه و جاده های این منطقه نیازمند اعتبارات ملی است.
بخشی از جاده تیران به سامان در محدوده شهرستان تیران و کرون بطول حدود 20 کیلومتر به دلیل عرض کم جاده به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شده بود که تعریض آن در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفت.
طی سه سال گذشته 18 کیلومتر از این جاده تعریض شد اما مسیر 2 کیلومتری میدان ولایت تیران تا سه راهی رضوانشهر به دلیل قرار گرفتن در باغ های مجاور و زمین های خصوصی تعریض نشده است.
جاده تیران - سامان به عنوان مسیر اتصال اصفهان به مناطق گردشگری منطقه بالا دست زاینده رود در چهار محال و بختیاری در روزهای تعطیل شاهد تردد زیاد خودروها و سوانح رانندگی در طول سال است.
براساس اعلام مسئولان راه و شهرسازی تیران و کرون برای تعریض این جاده 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
شهرستان تیران وکرون دارای 150 کیلومتر بزرگراه، 53 کیلومتر راه اصلی و 153کیلومتر راه روستایی است.
شهرستان تیران وکرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدی زاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسینی رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان چایپاره افزود: در سال گذشته ۱۰/۹ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی شد.     وی با تاکید به اینکه در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راه‌ها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محور‌های مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد؛ اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محور‌ها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه‌های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.     حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محور‌های مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.     وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محور‌های شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه