Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - برانکو برای دیدار پرسپولیس در مقابل نسف قارشی برنامه ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا باید سه شنبه به مصاف نسف قارشی ازبکستان برود و برانکو و پرسپولیسی ها تصمیم دارند تا کار نیمه تمام فصل گذشته را در فصل جدید لیگ قهرمانان تمام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس فصل گذشته تا نیمه نهایی رفت اما مقابل الهلال شکست خورد و از راه یابی به فینال باز ماند. تمرینات این روزهای سرخپوشان پشت درهای بسته برگزار می شود اما ترکیب مورد نظر برانکو در فصل آتی همواره یکسان بوده اما در دو بازی گذشته، حسین ماهینی به عنوان هافبک دفاعی در سیستم پروفسور ایفای نقش کرد. 

سرمربی سرخ ها احتمالا همچون بازی های قبلی از 2 هافبک دفاعی استفاده می کند و دو هافبک سرعتی را در کناره ها قرار می دهد همچنان سیستم تیم پرسپولیس 442 holding یا خطی باشد. ربیع خواه و کمال کامیابی نیا، احتمالا هافبک دفاعی های تیم پرسپولیس خواهند بود و برانکو پس از چند بازی، او را به میدان خواهد فرستاد. البته احتمال نیمکت نشینی کمال و بازی کردن ماهینی باتوجه به نمایش خوب در بازی با صنعت نفت نیز هست.
دروازبان که علیرضا بیرانوند است و 2 مدافع مقابل نیز شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی خواهند بود. در سمت چپ، انصاری مهم ترین گزینه است اما برانکو کار سختی برای انتخاب دفاع راست دارد. محرمی در بازی های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است اما حسین ماهینی نیز تجربه آسیایی بالایی دارد و نمی توان به سادگی از نام او گذشت. این دو در تمرینات هر دو بدون کاور تمرین کردند تا مبهم ترین پست پرسپولیس برای بازی با نسف باشند.
دو هافبک کناری نیز باتوجه به سیستم خطی، امیری و احمدزاده خواهند بود. در این سیستم، بیشتر به هافبک سرعتی، دونده و جنگنده نیاز است و بازیکنانی نظیر احمدزاده و امیری بهترین انتخاب هستند. در خط حمله نیز علی علیپور و گادوین منشا تنها انتخاب برانکو برای شروع مسابقه هستند.

256 41

 

کلید واژه‌ها : برانکو ایوانکوویچ - لیگ قهرمانان آسیا - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با نفت‌آبادان اعلام شد.

طرفداری | اوسمار بدون تغییر تیمش را به بازی با نفت‌آبادان فرستاده است.

نفت‌آبادان و پرسپولیس در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. ترکیب سرخ‌ها برای این دیدار به شرح زیر است:

امیررضا رفیعی، امید عالیشاه، مسعود ریگی، حسین کنعانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت