Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، روابط عمومی شبکه مستند سیما، در این قسمت و پس از پخش مستند، دکتر مهدیه‌ی جهانگیر مدرس دانشگاه و پژوهشگر جهانگردی و دکتر شهاب طلایی عضو هیأت علمی پژوهشکده‌ی سیاست‌پژوهی حکمت مهمان برنامه خواهند بود و به بررسی تاثیر اقدامات توسعه‌ای کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس بر روی اکوسیستم ایران و منطقه، صحبت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین، محمد تقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «رقص روی سیم خاردار» به بررسی موضوعی چالشی و آسیب‌زا می‌پردازد و آن هم قاچاق خاک ایران به دبی برای ساخت جزایر مصنوعی در این منطقه است. منافع ملی تنها به معنای حفظ تمامیت ارضی نیست بلکه در حوزه های دیگری همچون سرمایه‌های ملی، انرژی، توسعه اقتصادی، حفظ و افزایش قدرت و اعتبار بین المللی و دفاع از اتباع در خارج از مرزها نیز معنا می‌یابد.

چشم طمع بیگانگان در حال تحمیل پدیده های نوینی است که امنیت ملی ما را نشانه گرفته‌اند که از آن جمله می‌توان به فروش خاک مرغوب و حاصلخیز ایران به کشور دبی اشاره کرد که به انواع قانونی و قاچاق صورت می‌گیرد تا برای ساخت جزایر مصنوعی در این منطقه استفاده شود. مستند «رقص روی سیم خاردار» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور ابعاد مختلف این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد که از برنامه‌ی «به اضافه مستند» پخش خواهد شد.

«برنامه به اضافه مستند با اجرای سید محمدعلی صدری‌نیا، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه 24 بهمن ماه ساعت 20:30 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روزهای چهارشنبه 25 بهمن ماه ساعت 9 و جمعه 27 بهمن ماه ساعت 13:30 است.

503

برنامه به اضافه مستند رقص روی سیم خاردار شبکه مستند سیما

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی از امشب ۱۳ اردیبهشت به صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

این مجموعه مستند که زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی آن را برعهده داشته است، پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند که پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند.

«رخ مادر» که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

کد خبر 6094972 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد