Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روز گذشته مراسم راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و سراسر کشور برگزار شد.

در کرمان سردار قاسم سلیمانی  در مراسم رسمی یوم‌الله22 بهمن،  حضور پیدا کرد و به  سخنرانی پرداخت. در همین زمینه صفحه اینستاگرام منتسب به حاج قاسم سلیمانی قسمت هایی از سخنرانی وی را در جمع مردم کرمان منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این سخنرانی سردار سلیمانی به صحبتهای برخی افراد مبنی بر اینکه امام خمینی (ره) با امضاء قطعنامه جنگ، جام زهر را نوشیدند و رهبر معظم انقلاب هم در مقابل برجام باید چنین کاری را انجام دهند، واکنش نشان داد و این طرز تفکر را غفلت بزرگی دانست.

سردار سلیمانی نوشت:
"این چه غفلت بزرگی است که بعضی‌ها بیان می‌کنند که همانطور که امام خمینی (ره) در قطعنامه جام زهر را نوشیدند، رهبرانقلاب هم در مقابل آمریکا باید جام زهر را بنوشند؟نوشیدن  جام زهر در مقابل آمریکا، جان  ایران را می‌گیرد."

در ادامه فیلم سخنرانی سردار سلیمانی را مشاهده می کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال حقوق بشر سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را بر هم زد

به گزارش قدس آنلاین، مدیا بنجامین، از بنیانگذاران سازمان حقوق بشری کد پینک (صورتی پوشان) در حساب کاربری خود در تارنمای ایکس خبر داد که در جریان سخنرانی وزیر دفاع آمریکا در یکی از کمیته های مجلس، علیه سیاست های واشنگتن در قبال جنگ غزه اعتراض کرد و بازداشت شد.

بنجامین ۷۱ ساله ساعاتی پیش نوشت: امروز سخنرانی لوید آستین وزیر "دفاع" را در یکی از جلسات مجلس بر هم زدم. نمی توانستم در زمانی که جهان شاهد مشارکت آمریکا در نسل کشی جاری در غزه است، به گفته های او در مورد رهبری آمریکا گوش کنم.

این کنشگر آمریکایی در توییتی دیگر با انتشار فیلمی از بازداشت خود نوشت: امروز و پس از آنکه از جلسه اخراج شده و به دلیل اختلال در آن بازداشت شدم، دوباره با آستین رو در رو شده و از وی تقاضا کردم تا به نسل کشی در غزه پایان دهد. تا زمانی که صلح در غزه برقرار نشود، آستین آرامش نخواهد داشت.

این فعال حقوق بشر با انتشار فیلمی از بازداشت مجدد خود به نحوه بازرسی بدنی تحقیر آمیز خود اشاره کرد و نوشت: در کنگره با بانیان صلح مانند تبهکاران رفتار کرده و از اقدام های تبهکاران تقدیر می شود. زمانی که جری ندلر عضو کنگره و نماینده دموکرات عضو کمیته قضایی از کنار من گذشت، هیچ اعتنایی نکرد و به درخواست ما برای توقف ارسال سلاح به اسرائیل پاسخی نداد.

دیروز (۱۱ اردیبهشت) تارنمای نشریه «پولیتیکو» گزارش داده بود که ائتلافی از وکیلان آمریکایی و غیرآمریکایی از جمله دستکم ۲۰ تن از وکیلان شاغل در دولت بایدن، با اعلام اینکه اقدام های رژیم صهیونیستی در غزه با قوانین بشردوستانه داخلی و بین المللی مطابقت ندارد، به دنبال مطرح کردن درخواست رسمی توقف کمک‌های نظامی به اسرائیل هستند.

پولیتیکو نوشت که امضاکنندگان این نامه قصد دارند در روزهای آینده آن را به مریک گارلند، دادستان کل آمریکا ارسال کنند. وکیلان مذکور در این نامه ابراز عقیده کردند که اسرائیل احتمالاً قوانین آمریکا از جمله قانون کنترل صادرات تسلیحات و همچنین کنوانسیون ژنو را که حملات نامتناسب به جمعیت غیرنظامی را ممنوع می کند، نقض کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فعال حقوق بشر سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را بر هم زد
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟