Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسابقات قهرمانی باشگاهی سبک شیتوریو ایتوسوکای شهرستان شاهرود در سالن صالحین ناحیه مقاومت سپاه شاهرود برگزار شد.
در این مسابقات که در دو رده جوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد، در نتایج تیمی باشگاه شاهوار با مربی‌گری ملیحه مفیدی مقام اول، باشگاه ذوب‌آهن قدیم (ولی‌عصر) با مربی‌گری سپیده خوبانی مقام دوم و تیم باشگاه مقاومت سپاه با مربی‌گری مریم باقری مقام سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین تیم‌های باشگاه کوثر و مغان با مربی‌گری نفیسه محمدی (مقام چهارم)، باشگاه مجن با مربی‌گری مریم کاظمی (مقام پنجم) و باشگاه کوثر و میقان با مربی‌گری مریم رحمانی (مقام ششم) را کسب کردند.
در انفرادی بزرگ‌سالان نیز یگانه براتی مقام اول، مائده شعبانعلی مقام دوم، حدیث امیری مقام سوم، کوثر حسینی مقام اول، فاطمه عرب‌احمدی مقام دوم، راحیل اسلامی مقام اول، فاطمه عبداللهی مقام دوم، مائده سلطانعلی مقام سوم و در جوانان، فاضله رحیمی مقام اول، نازنین‌زهرا آشوری مقام دوم، زهرا زرقی مقام سوم، فاطمه خوریانیان مقام سوم مشترک، صبا محمدی مقام اول، فاطمه رضاییان مقام دوم، نرگس دستورانی مقام سوم، فاطمه غلامرضایی مقام سوم مشترک را به دست آوردند؛ و در بخش نونهالان، هلیا هادی مقام اول، نازنین‌زهرا حسینی مقام دوم، ستایش آریامقدم مقام سوم را کسب کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 
  • برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی قهرمانان سه وزن نخست کاراته دختران زیر ۲۱ سال کشور