Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار محمد شعبانی در یادواره شهدای سرافراز عملیات والفجر ۸ در شاهرود اظهار داشت: حضور جمعیت در راهپیمایی امروز با توجه به حجم اخبار دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای واقعاً بی‌نظیر بود.
وی با اشاره به عملیات والفجر ۸ افزود: این عملیات عجیب بود و چند اتفاق افتاد و مردم باید بدانند که فرزندان ما چه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سده اخیر، چهار جنگ اتفاق افتاد که دفاع مقدس دو هزار ۸۷۸ روز طول کشید و والفجر ۸ در اوج عملیات‌ها قرار دارد.
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) گفت: عملیات که انجام شد، اتفاقی افتاد که کسی به آن توجه نکرد؛ رئیس‌جمهوری آمریکا، ریگان قلدر بود و بعد این عملیات آمریکا و شوروی وقت پیام‌ها فرستادند.
شعبانی با بیان اینکه دشمنان از مردم ما سیلی بدی خوردند که هنوز جایش روی صورت آن‌ها هست، گفت: امام راحل فرمودند: هیچ‌کس با دشمن ملاقات نکند؛ در طول جنگ خیلی از عملیات‌ها انجام شد، در حالی که نهالی نوپا بودیم و ارتش در ابتدای جنگ آمادگی نداشت؛ اما بدنه ارتش حزب‌الله بود.
وی تصریح کرد: متخصصان اصلاً فکر نمی‌کردند چنین عملیاتی انجام شود؛ در نگاه کلاسیک رودخانه مانع و اروند خطرناک بود.
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) عنوان کرد: ما در جنگ به تکلیفمان عمل کردیم و پشیمان نیستیم و ابهت شرق و غرب را در جنگ شکستیم.
شعبانی گفت: اینکه روسیه در سوریه امروز دنبال ایران آمده است، اتفاقی نیست و آمریکا می‌خواهد نفوذ ما را در منطقه از بین ببرد؛ عملیات والفجر ۸ نقطه عطفی در تحولات منطقه بود.
وی تصریح کرد: زمان جنگ معرفت، بصیرت و اعتقاد داشتیم؛ تا زمانی که یک واقعه با هنر آغشته نشود، در تاریخ جاودانه نمی‌شود و رهبری بر این امر تأکید دارند.
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) با اشاره به آشوب‌های اخیر گفت: فتنه ۸۸ را دیدیم و امروز عده‌ای پشیمان هستند و اسنادی وجود دارد که چه کسانی از آل‌سعود برای اغتشاش در کشور پول گرفتند.
شعبانی افزود: در دی‌ماه آشوب کوری داشتیم و باید عوامل آن‌ها را بررسی کنیم؛ عوامل درون‌زا و برون‌زا و عوامل نزدیک و دور را باید بررسی کنیم.
وی ادامه داد: دشمنان ۶ سال پیش داعش را مطرح کردند و یک پازل از تکفیری‌ها، جدایی کردستان، عراق و سعد حریری ساختند.
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) با اشاره به عوامل برون‌زا گفت: تکفیری‌ها و وهابی‌ها در منطقه شروع به کار کردند تا خلافت ایجاد کنند و چهره‌ای از اسلام را نشان دهند که کسی جرأت نکند مسلمان شوند.
شعبانی افزود: سوریه و عراق آزاد شد و داعشی‌ها امروز سرزمین ندارند؛ البته در خانه‌ها با هم درگیر هستند و شرایط را خدا این‌گونه طراحی کرده است.
وی ادامه داد: تا سوریه آزاد شد، کردستان اعلام استقلال کرد تا دولت عراق ثبات نداشته باشد؛ رژیم صهیونیستی برای تجزیه منطقه نفوذ کرد، اما به نتیجه‌ای نرسید.
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) اضافه کرد: بعد از داعش، کردستان شلوغ شد و بعد سعد حریری نخست وزیر لبنان که سنی و عامل سعودی است، یک‌دفعه به عربستان رفت و بعد از چند مدت به کشورش بازگشت و دشمن در این جریانات هم موفق نشد.
شعبانی اضافه کرد: یمن یک هزار و ۱۳۹ روز تحت بمباران وحشتناک عربستان است؛ جنگ تمام شده، اما دفاع باقی است.
وی گفت: امروز عده‌ای برای تطهیر خاندان پهلوی و منافقین، پرچم مقدس ایران را در برخی نقاط آتش زدند و پایین آوردند و دانشجوی ملایری اذعان می‌کند برای پول این کار را کرده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل کوثری در نشست علنی صبح امروز(سه‌شنبه، ۴اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: با سلام و درود به ارواح پاک شهدا خصوصا اما شهدا و شهدای راه حق و حقیقت و بخصوص شهدای فلسطین و غزه که در این مدت بعد ازعملیات طوفان الاقصی یعنی ۱۵ مهر سال گذشته، رژیم اشغالگر قدس بیش از ۳۴ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رساندند که ۴۰درصد از آنها کودکان و مابقی از زنان و مردان بی‌‎پناه و مظلوم هستند که توسط جنایتکاران استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به خاک و خون کشیده شدند.

بنا به روایت خانه ملت، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: به لطف خداوند بعد از عملیات شگفت‌انگیز و موفقیت‌آمیز رزمندگان حماس و مردم غزه و مقاومت ۲۰۰ روزه تا امروز و عدم موفقیت و ناامیدشدن و حقارت رژیم اشغالگر قدس با حمایت همه جانبه آمریکا مدعی دروغین حقوق بشر با کمک‌های بسیار زیاد خود به ارتش شکست خورده رژیم اشغالگر به علت استیصال و درماندگی و سردرگمی نتانیاهو و فرماندهانش دچار اشتباه بزرگی شد که دستور حمله به کنسولگری ایران در سوریه را صادر کرد که موجب شهادت سرداران عزیزمان زاهدی و رحیمی و یارانش شدند.

وی تصریح کرد: این اقدام عجولانه طبق قانون کنوانسیون سال ۱۹۶۱ سازمان ملل تجاوز به کشور مربوطه یعنی ایران عزیز بود فلذا حق ایران اسلامی عزیز این بود که اقدامات متقابل با اعلام صریح فرمانده معظم کل قوا به مردم سراسر کشور باید عملی می‌شد و با اینکه به ظاهر چند روز به تاخیر افتاد به لطف خداوند بزرگ در ساعات اولیه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری با نام وعده صادق و با رمز یا رسول‌الله خوشبختانه توانمندی بالای اعضای جبهه مقاومت هر روز بیشتردر عمل نشان داده می‌شود به طوری که پنتاگون فرماندهی کامل را در جهت مقابله کردن و خنثی نمودن عملیات وعده صادق با بکارگیری تمام توان خود از جمله ۶ ناو ضدموشک در دریای سرخ و سیستم موشکی عربستان و امارات و حتی عربستان و ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا پهپادهایی را به پرواز درآوردند تا مانع دستیابی ایران به اهداف خود شوند.

کوثری افزود: اینها که با رعب و وحشت گوش جهانیان را کر کرده بودند که فضای سرزمین اشغالی را با گنبد آهنین پوشش مطمئن داده اند و هیچ موشکی نمی‌تواند از این گنبد عبور کند دیدیم و دیدند که نه تنها یکی دو موشک بلکه بنابر اخبار رسیده ده‌ها موشک ایران اسلامی از این گنبد عبور کرد و به اهداف موردنظر اصابت و اهداف خود را منهدم کردند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: این عملیات آنچنان توسط ستاد کل نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خصوصا نیروی هوافضای سپاه بزرگترین عملیات ترکیبی پهپادی و انواع و اقسام موشکی با فرماندهی فرمانده معظم کل قوا که در یکی دو سال گذشته روزنامه آمریکایی یو اس ای دی تو دی به نقل از اندیشکده آمریکن یوتد پرایز نوشته بودند بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته با اعتقاد دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، بیان کرد: بله هدایت، رهبری و راهنمایی جبهه مقاومت با این انسان الهی مدیر و مدبر است که همه ما فدایی این ابرحریف به نام ولایت فقیه هستیم، فلذا سر عقل آیید و دچار اشتباه دیگری نشوید و از این جنایت‌ها، نسل‌کشی‌ها و تجاوزها دست بردارد و سرزمین فلسطین را به خود مردم فلسطین واگذارکنید و الا از این به بعد بدانید که اگر اشتباه و خطایی کنید قطعا عملیاتی به مراتب بزرگتر، پیچیده‌تر و با سلاح‌های مخرب‌تر علیه شما انجام می‌گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تقدیر و تشکر از فرمانده محترم فراجا و نیروهای در میدان جهت مقابله با دختران و خانم‌های فریب‌خورده درباره موضوع حجاب و عفاف که در قالب طرح نور انجام وظیفه می‌کنند به همه عزیزان خداقوت می‌گوییم و انشالله که موفق و موید باشید و ما هم از شما عزیزان حمایت می‌کنیم .

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898639

دیگر خبرها

  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • عملیات وعده صادق در جهان بی نظیر بود
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • خنده های جالب تحلیلگر آمریکایی در واکنش به اینکه مردم ایران به رضاپهلوی و بمباران ایران توسط اسرائیل علاقمند هستند + فیلم
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • گرامیداشت روز شهرستان اهر