Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:35:15 GMT

توان‌بخشی سالمندان ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۵۳۱۴

توان‌بخشی سالمندان ضروری است

زنجان- رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه هفت باغ مهربانی زنجان با بیان اینکه توان‌بخشی سالمندان ضروری است، گفت: فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی برای سالمندان در این موسسه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به  نقل از موسسه خیریه فرزانگان، ابراهیم جمیلی، افزود: هدف مؤسسه خیریه فرزانگان سالمند زنجان (هفت باغ مهربانی) ارائه خدمات حمایتی و توان‌بخشی به سالمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه خدمات مشاوره‌ای، مراقبتی، فرهنگی، ورزشی، پزشکی و توان‌بخشی به سالمندان در مرکز هفت باغ مهربانی (خانه سالمندان زنجان) ارائه می‌شود، تصریح کرد: معاینه روزانه و هفتگی پزشکی و پرستاری ازجمله خدمات پزشکی ارائه‌شده به سالمندان زنجانی است.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه هفت باغ مهربانی زنجان با اشاره به اینکه ماساژ درمانی، طب سنتی و دندانپزشکی نیز از دیگر خدمات پزشکی ارائه‌شده به سالمندان در این مرکز است، ابراز کرد: همچنین خدماتی چون روانشناسی، مددکاری اجتماعی و تغذیه برنامه‌ریزی‌شده سالمندان نیز ازجمله خدمات مرکز در بخش مشاوره‌ای است.

جمیلی بابیان اینکه فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی از خدمات این مؤسسه در بخش توان‌بخشی به سالمندان است، اظهار کرد: همچنین شنوایی‌سنجی و بینایی‌سنجی سالمندان نیز در این مرکز صورت گرفته و از خدمات اختصاصی این بخش است.

وی ادامه داد: این مؤسسه خیریه با برنامه‌ریزی انجام داده در خدمات مراقبتی نیز خدمت‌هایی چون بهیاری و کمک بهیاری به سالمندان زنجانی ارائه می‌کند.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه هفت باغ مهربانی زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای سالمندان زنجانی در این مرکز، گفت: در همین راستا امسال یک دوره آموزش نقاشی توسط شهرزاد اصولی استاد نقاشی ایران برای سالمندان زنجانی برگزار شد.

جمیلی خاطرنشان کرد: نقاشی پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی زنجان (خانه سالمندان) در نمایشگاهی در دانشگاه علوم پایه تحصیلات تکمیلی استان زنجان با حضور استاندار و دیگر مسئولان به نمایش درآمد.

وی بابیان اینکه گذران مفید اوقات فراغت سالمندان زنجان ازجمله برنامه‌های مهم موسسه خیریه هفت باغ مهربانی زنجان است، تصریح کرد: در همین راستا برگزاری دوره‌های سفالگری، نقاشی روی شیشه، کتاب‌خوانی و ... نیز در دستور کار قرار داشته و بر اساس برنامه در مرکز هفت باغ مهربانی زنجان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه هفت باغ مهربانی زنجان همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه ورزش همگانی برای سالمندان زنجانی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده این برنامه دو روز در هفته در مرکز نگهداری و یک روز نیز برای عموم سالمندان زنجانی در آینده برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی زنجان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود درخواست دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

قزوینیان تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

کد خبر 748031

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است