Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@07:42:09 GMT

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان شهید راثی در شاهین دژ

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۵۴۰۲

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از وزارت بهداشت و درمان کلینیک تخصصی بیمارستان شهید راثی با حضور رادفر معاون سیاسی امنیتی استانداری ، صاریخان مشاور مالی و اقتصادی رئیس دانشگاه، امام جمعه، فرماندار، مدیر شبکه و جمعی از مسئولین بیمارستان و شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه با زیربنایی 750 متر مربع با صرف هزینه بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان در دو طبقه احداث گردیده است.

جبارزاده مدیر شبکه در این مراسم اظهارکرد: با اجرای طرح تحول سلامت در سطح کشور دگرگونی عظیمی در بحث سلامت بوجود آمد و شهرستان شاهین دژ نیز از این تحول بی نصیب نبوده و در این شهرستان گامهای عظیمی در دو بخش بهداشت و درمان در دوسال گذشته برداشته شده است.

وی افزود: مهمترین معضل بخش درمان کمبود تختهای بستری بود که با پیگیریهای متعدد و حمایتهای ریاست دانشگاه طرح توسعه بیمارستان عملیاتی و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 62 درصد در حال اجرا می باشد.

مدیر شبکه با اشاره به هتلینگ و بازسازی بخشهای بستری موجود گفت: کارهای عظیمی در بیمارستان در باسازی و زیباسازی بخشهای مختلف بیمارستان صورت گرفته و در بخش بهداشت اکنون شاهد احداث دو پروژه بزرگ مرکز جامع سلامت شهید بشارتی و شماره دو با پیشرفتهای 75 و 95 درصدی هستیم که انشاا...در اوایل سال 97 مورد بهره برداری قرارخواهند گرفت، همچنین دو پایگاه سلامت شهری نیز در دست احداث می باشد و مجوز احداث چهار پروژه بهداشتی اعم از مرکز جامع سلامت محمود آباد و کشاورز و دو خانه بهداشت در سال آینده عملیاتی خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان گناباد و بجستان درانتظار ماده ۲۳،بیمارستان جدید به شهر‌های زیر۵۰ هزار نفرتعلق نمی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اساس بخشنامه‌ای که از سوی وزارتخانه بهداشت صادر شده به شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بیمارستان جدید تعلق نخواهد گرفت که این موضوع باعث ایجاد مشکلات جدی شده است.

رضا احمدی با بیان اینکه بیمارستان دوم گناباد و بیمارستان ۶۴ تختخوابی بجستان منتظر دریافت ماده ۲۳ از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند، افزود: بیمارستان دوم گناباد و بیمارستان ۶۴ تختخوابی بجستان در پیچ و خم بخشنامه‌های وزارت بهداشت قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: تکمیل بخش تخصصی بیمارستان علامه «بهلول» این دانشگاه در وسعت ۳۰۰۰ متر مربع شامل تخت‌های بستری، بخش سوختگی و ناباروری نیازمند یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی در خصوص وضعیت بخش سوختگی این مرکز افزود: بخش سوختگی این دانشگاه به یک بخش تخصصی با ۳۴ تخت تبدیل شده که شامل ۲۶ تخت روانپزشکی، ۶ تخت برای سوختگی و یک بخش هم برای ناباروری با سطح دو است.

احمدی با بیان اینکه بودجه مورد نیاز برای بخش سوختگی ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تاکنون فقط ۲۵۰ میلیارد ریال آن اختصاص یافته است. البته پروژه‌های این بخش برای اینکه از حمایت‌های لازم برخوردار شوند باید ماده ۲۳ را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت کار در بخش سوختگی به هیچ عنوان متوقف نشده و پروژه فعال و اکنون با پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصد است افزود: بخش سوختگی بیمارستان بهلول به یک بخش تخصصی تبدیل شده است.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • بیمارستان گناباد و بجستان درانتظار ماده ۲۳،بیمارستان جدید به شهر‌های زیر۵۰ هزار نفرتعلق نمی‌گیرد