Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار ، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد، متن این بیانیه به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ اسلام جز یک برهه از صدر اسلام، جوانانى مثل جوانهاى ایران ما سراغ ندارد و ملتى مثل ملت ایران در تاریخ ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضرت امام خمینی(ره)

ملت بزرگ ایران بار دیگر گلبانگ حضور و شعور وبصیرت سردادند.
حضور حماسی مردم سرفراز ایران ،در لبیک به خلق۲۲ بهمن تماشایی رهبر معظم انقلاب (مدظله الشریف)در جشن چهل سالگی انقلاب بی بدیل است.

هوشمندی وبیداری و فرصت شناسی و همبستگی و همدلی و حضور مردم در سراسر کشور، یک بار دیگر معادلات دشمنان نظام را برهم ریخت ، ندای بصیرت وشور و شعور انقلابی ویکدلی مردم به جهانیان ثابت کرد،هیچ توطئه ای نمی تواند،امنیت و تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند،چرا که مردم بزرگترین پشتیبان این نظام هستند.

با تبریک این پیروزی بزرگ به محضر رهبر فرزانه انقلاب و تقدیر از حماسه حضور ملت بزرگ ایران که با وجود مشکلات اقتصادی ومعیشتی ،برگ زرین دیگری بر اوراق درخشان تاریخ انقلاب افزودند، از دولت و مجلس و قوه قضاییه ومدیران و مسئولین در تمام سطوح ،درخواست می نماییم ،به پاس بزرگی این مردم همیشه در صحنه که در تمام ۳۹ سال انقلاب با نثار عزیزترین سرمایه های زندگی خود پشتیبان نظام بوده اند ، مصمم تر از دیروز ، با تمام توان خود به دور از نگاه های جناحی و سیاسی، با وحدت و یکدلی وهم افزایی تنها به مردم بیندیشند و عدالت محوری،پرهیز از اتلاف زمان،مبارزه با اشرافی گری و پاسخ به مطالبات برحق و حل مشکلات مردم تنها اولویت آنها باشد.

عزت و سرافرازی واقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهتزاز پرچم عدالت،صلح و مهرورزی واقتدار نشات گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) درعرصه های بین المللی را از خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

۲۲ بهمن ۱۳۹۶
حمیدرضا حاجی بابایی

فراکسیون نمایندگان ولایی

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام صالحی اظهار داشت: مهمترین شاخص برای زیست موحدانه ایمان است و ایمان عطر دل انگیزی است که رایحه خوش آن را باید توسعه داد و ایمان یک امر قلبی نیست و اثبات حضور آن در باطن هر بشری، نمود بیرونی آن است.

وی افزود: در همه تاریخ بشر مقابله اهل توحید با طواغیت در این بوده است که ایمان در بین جامعه بشری اثر بیرونی داشته باشد و استکبار همه همت خود را بر این گمارده است که بر طبل اختلاف و انشقاق جامعه بکوبد و انسجام آنان شکل نگیرد.

خطیب جمعه بندر خمیر بیان کرد:گاهی مسائل سیاسی را عمل دو قطبی سازی می‌کنند، گاهی مسائل مذهبی و گاهی نیز به مسائل اجتماعی و اعتقادی حمله می‌شود و وقتی یک زن را که زبان قدرتمند دین را تا محل تجلی خیر کثیر معترف می‌کند را به گونه ای دچار تنزل و سقوط کند که آن چنان است فضایل انسانی و الهی دور شود و رو به رزایل حیوانی بیاورد و در جامعه بر بستر دو قطبی دوستدار و مخالف حجاب را ترویج می‌کند زیرا می‌داند اثر فساد و فحشا مخرب است و تا چه حد می‌تواند یک جامعه را از معنویت فاصله دهد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی با شاره به ایه سوره بقره آیه ٢١٨ گفت: به طور جدی التزام به ایمان عملی علاوه بر ایمان قلبی را لازمه بهرمندی از رحمت الله بیان می‌کند(ان الذین آمنوا والذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله...)

امام جمعه بندر خمیر ادامه داد: نیروی انتظامی امروز به عنوان فرزند شجاع وبصیر ملت ایران آبروی خود را در دست گرفته است و در راه تحقق منویات دین و مقابله با انحراف در جامعه صرف می‌نماید.

وی افزود: وقتی نیروهای امنیتی در مقابل یک جرم مشهود قیام نموده است هم باید از جانب همه ارکان نظام اسلامی و قبل از آن از جانب آحاد مردم مومن حمایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی با اشاره به ٢اردیبهشت سالروز صدور فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵٨ توسط امام خمینی ره است عنوان کرد: روز صادر شدن این فرمان شاید نزدیک ترین افراد به امام مومن ما متوجه عظمت و شوکت امروز این مجموعه را درک نمی‌کردند و سپاه پاسداران وظیفه خطیر و بزرگی را در مسیر تمدن سازی و نشر فرهنگ اسلامی در جهان بر عهده گرفته است.

وی افزود: سپاه هراسی در دستورکار مستکبران عالم قرار می‌گیرد زیر این مجموعه توانسته دستاوردها بزرگی در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به دست آورد و اگر در طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و حامیانش شکسته شد، در عملیات غرور آفرین وعده صادق که توسط پاسداران جان برکف این انقلاب صورت گرفت، این هیمنه به طور کامل فرو ریخت و سپاه پاسداران فرزند رشد یافته منطبق با مبانی اسلام و امامین انقلاب است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام
  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • قدردانی مردم انقلابی قم از پاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب
  • قدردانی مردم انقلابی قم ازپاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است